Van Udon Thani naar Pai.............Hoe??

Hoi allemaal

We zijn een 5 weekse trip aan het plannen in April-Mei nu willen we van Udon Thani naar Pai reizen.
Trein en vliegtuig gaat niet lukken vanaf Udon Thani. om daarvoor een stuk terug te reizen naar Korat of BKK zien we niet zo zitten…
Wie heeft deze trip al is gedaan en vooral hoe en met wat??

Er schijnt maar 1 firma die kant op te bussen en weer terug. heeft iemand een website of een bustabel of firmanaam toevallig van die gasten daar??
Heb me de klere gezocht helaas nix hiervan kunnen vinden…:redface:

Tips zijn welkom:chin:

Dank jullie.

Met de bus gaat het niet lukken binnen een dag…
Udon Thani-Lom Sak-Phitsanulok-Chiang Mai-Pai zou de route moeten zijn.
Beter per vliegtuig naar Chiang Mai, zal wel met tussenstap in BKK moeten, maar de vliegduur is steeds rond een uurtje, da’s dus niks. Vanuit Chiang Mai moet je dus de minibus nemen, 2-3 uur voor 200 baht.

Hans.

1 like

Bedankt Hans

Ik wist al wel dat die busreis lang zou duren maar meer dan een dag daar had ik niet op geteld.
Dan is op jou manier lekker kort…we gaan in beraad hiero…

Bedankt voor je snelle antwoord…fijn

Grt Ton

v

Volgens de site van Nok Air vliegen ze van Udon Thani naar Chang Mai… We hebben dit steeds over het hooft gezien.
Gaan we is navragen bij Nok. Dan is de keuze snel gemaakt mocht dit kloppen.

Klopt inderdaad. NokAir vliegt al een aantal jaar van Udon naar Chiang Mai en je hoeft dus niet via Bangkok.

1 like

was onbekend hier…m,n vriendin wist dit ook niet we dachten steeds dat we er alleen met de bus of via Bkk konden komen…veel beter zo/
Keuze is al gemaakt

Bedankt