Hallo,
Ik heb op dit forum al verschillende keren gezien dat je op www.airasia.com binnenlandse vluchten kan boeken. Ook van Chiang Mai naar Udon Thani. Maar als ik links op de site bij Departing Chiang Mai invul kan ik alleen naar Bangkok.
Ook heb ik gelezen over www.nokair.com maar hier is het het zelfde.
Hoi Frank,
Air Asia en Nok Air vliegen vanaf Bangkok naar diverse bestemmingen in Thailand en Azie. Echter, vanuit Chiang Mai wordt er met Air Asia/Nok Air alleen naar Bangkok gevlogen. Als je dus van Chiang Mai naar Udon Thani wilt vliegen, moet je via Bangkok vliegen.
Andere mogelijkheid is om met Phuket Airlines van Chiang Mai naar Udon te vliegen; op dit moment hebben zij 4x per week een rechtstreekse vlucht.
Okey, op die manier! En dan moet je voor een ticket op www.phuketairlines.com kijken. Of is het goedkoper om via Bangkok te vliegen (Chiang Mai - Udon Thani) En is het eigenlijk wel nodig om van te voren een vliegticket te reserveren of kan je als je op het vliegveld van Chiang Mai staat ook heel makkelijk nog een ticket kopen naar Udon Thani?
Bedankt!
Ik denk dat je goedkoper uit bent als je een Phuket Airlines ticket boekt ipv twee vluchten met Air Asia (Chiang Mai-Bangkok & Bangkok-Udon Thani).
Een ticket met Phuket Airlines van Chiang Mai naar Udon Thani kost ca. €37,- pp inclusief luchthavenbelasting maar exclusief eventuele reserveringskosten (als je het ticket in Nederland zou kopen in ieder geval). Ik denk dat je met 2 losse Air Asia-tickets duurder uit bent, maar het ligt er ook maar net aan hoe vroeg je boekt.
Ik heb wel eens gekeken op de site van Phuket Airlines, maar ik had destijds wat problemen met vluchten boeken via deze site. Wellicht dat het inmiddels wel mogelijk is.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar het lijkt me niet zo’n probleem om op de luchthaven een ticket te kopen. Lijkt me het beste om een paar dagen voordat je wil vliegen naar de luchthaven te gaan en niet op de dag van vertrek.
Of je gaat in Chiang Mai een van de vele reisbureautjes binnen en boekt hier je ticket.
Mocht je alvast willen boeken, kijk dan eens op www.greenwoodtravel.nl
Dit is een reisorganisatie in Thailand met een Nederlandse eigenaar. Zij kunnen vast wel een ticket voor je boeken mocht je dit willen.
Okey, bedankt! Hier kom ik wel weer even mee verder!Thnx!