Bedankt voor je reactie. We wachten het wel af. Mocht het niet mogelijk zijn dan nemen we de bus of het vliegtuig.
We willen trouwens na Laos richting Phuket gaan. Onder andere om te duiken. W hadden gedacht om in Kata te verblijven. We kunnen dan bij jou terecht voor het duiken zie ik?
Idd…de noordelijke ligt eruit…vreemd dat ze dit zegt. Kan nergens een bericht vinden dat zegt dat de lijn terug in gebruik is. Hier staat te lezen dat de lijn nog steeds niet in dienst is.
Ja, ik las net ook dat Issaan weer bereikbaar zou zijn met de trein vanuit Bangkok.
Ik geloof dat als ik ervaringen zie/lees, voorlopig denk ik dat dit niet helemaal klopt.
Ja, veel treinen richting het zuiden rijden vandaag weer.
Treinen naar/van het noorden is mij niet bekend…is niet verteld aan m’n collega toen ze checkte vanochtend.
Vanavond wordt het spannend, dan bereikt het water het hoogste peil…kijken of ik nog terug kan komen uit de stad…
Kan nu niet meer voor je checken…m’n Thaise collega’s zijn al naar huis…morgen ben ik vrij, dus kan vrijdag pas voor je checken… Zou je me wel een PB’tje moeten sturen, anders vergeet ik het waarschijnlijk
Ik vermoed dat ze wel weer rijden, want er rijden ook alweer een paar treinen per dag naar het noorden (Chiang Mai) en de noordelijke route is in het begin hetzelfde als de noordoostelijke route.
Jullie willen meteen op 20 nov met de trein naar Udon ? Ik kan m’n Thaise collega morgen even laten bellen met de treinmaatschappij om te vragen of er uberhaupt treinen rijden en zo ja, welke.
Het beste kan je me dan even een kort mailtje sturen ([EMAIL=“dave@viengtravel.com”]dave@viengtravel.com), zodat ik het morgen meteen zie als ik op kantoor kom en het niet vergeet.