Hoi, dit jaar ga ik weer naar oa Bali,vorig jaar een paar dagen in Ubud en Lembongan geweest.Wat is nog meer leuk om te doen,kom aan na een weekje rust op Kanawa Island dus vind het wel leuk om savonds wat te doen te hebben maar niet zon toeristisch als Kuta.Ben aan het kijken naar Candi Dasa maar daar lees ik veel verschillende dingen over…
Candidesa, Padangbai, Lovina, Amed, er zijn veel leuke plekken aan het strand waar nog het een en ander te doen is. Wil je ook duiken? Wil je de omgeving verkennen? Dat zijn allemaal factoren die de plek waar je verblijft kunnen beïnvloeden.
Mijn favorieten zijn Lovina en Amed. Lovina heb ik al twee keer bezocht, Amed wil ik deze zomer voor de tweede keer bezoeken. Zie mijn website voor tips.
Dank je wel voor je snelle reactie.
Wil zeker de omgeving verkennen maar ook leuk als er leuke restaurantjes ed zijn.Heb vorig jaar 1 nachtje in sanur gezeten wegens overvaren naar Lembongan en dat vond ik helemaal niks.
Ga je website even bekijken.
Candidasa is een leuk klein dorpje , veel restaurants -life music- en cafe’s,
verder slaapgelegenheid in alle prijsklassen, het is geen “feestdorp” maar reuze gezellig!!
Tiff, beetje off topic maar begrijp ik nu goed dat je Sanur wat minder vond omdat het leuke restaurantjes ed mist?
Wij gaan van de zomer en komen laat aan op Bali. Wilden ergens in zuiden twee nachtjes bijkomen op strand, zee en leuke eettentjes:) raad je Sanur dan niet aan?
Nee hoor er zijn restaurantjes genoeg maar ik vond het er veel te toeristisch.Vorig jaar kwamen we vanuit Sumatra aan op Bali en wilden ook een paar dagen strand en zijn toen overgevaren naar Lembongan voor een dag of 3.Ik vond het daar erg leuk maar smaken verschillen.
Gr
Updated - - -
Bedankt voor je reactie!Denk idd dat het Candidasa gaat worden
Bedankt voor je reactie!
Wij houden zelf helemaal niet van de toeristische plaatsen dus weet niet of we er dan goed aan doen om in sanur te verblijven.
Op dezelfde afstand van vliegveld zijn er geen minder toeristische alternatieven denk ik? Na een lange vlucht zitten we er ook niet echt op te wachten om dan nog een uur in een taxi te zitten…
Waarom vaar je de volgende ochtend niet naar Lembongan?Is een half uurtje varen en er komen ook mensen voor een dag dus…In Sanur kun je op ieder hoek kaartjes kopen