Wie reist er mee?
Ik vlieg 26 juni met KLM naar Bali, vluchten zijn nu nog erg aantrekkelijk geprijst (860 euro ongeveer!) maar ben nog op zoek naar een vlieg/reisgenoot
Vorig jaar een super gezellige reisgenoot gevonden hier.
Wie wil er dit jaar mee?
Oh ja wat over mezelf, ben 20 jaar oud (dan 21) studeer international hospitality management en heb al wel wat Azië ervaring (Thailand, Maleisië, Singapore en Bali) hobby’s: sporten, reizen ;), gezelligheid
hallo
Ik reis heel veel naar indonesie 3-4 ker per jaar en ik kan je een tip geven vlieg vanaf Londen en zoek de tickets direct op internet want je vliegt van londen jakarta rond de 450,00 - 600 euro retour, vlieg je vanaf londen Catwick dan is het met easyjet rond de 70-80 euro retour ligt aan de periode,de dag en de tijd, het is zeker de moeite waard en binnen Indonesië is vliegen ook goedkoop en makkelijk te boeken, ps ik vlieg in april van londen naar jakarta voor 446 euro met saudi airlines en ander goedkope en goede maatschapij is Emirates voor rond de 550 euro zit je in jakarta
Dankje!
Ik zal eens kijken maar vind het voordeel van KLM toch wel dat je er met 16uur gewoon bent… Emirates is nog wel een optie maar dat gaat me dan vooral om een stopover in Dubai, ervaring mee toevallig?
ja ik had een lange transit in dubai gepland en heb dubai bekeken vna 7.00 tot 22.00 uur visum krijg je zo en openbaar vervoer is heel makkelijk ik heb wel veel met taxi’s gedaan om toch veel te bekijken zonder het openbaar vervoer systeem/route uit te zoeken wat ik normaal wel doe ik neem de lange transit in londen en andere luchthavens voor lief om toch een paar honderd euro uit te sparen reis je met KLM UK en je hebt alleen een daypacker zoals ik dan boek je een enkele reis amsterdam londen en op de terug reis ga je niet van amsterdam naar londen maar naar huis dat doe ik tenminste du bv. KLM Londen city-KL-Jakarta retour klm heeft een transit in amsterdam want londen city amsterdam is met VLM dan kan je een enkeltje Easyjet Amsterdam Londen City nemen. heb ik al twee keer gedaan en anders ins dusseldorf ook een goed althernatief kan je met de trein voor 29 euro enkele reis, maar de vliegtax in duitsland komt eraan dus dan zal dat wel duurder worden.