Emirates heeft een tijdelijke aanbieding van ongeveer 700 euro per persoon naar Kuala Lumpur in augustus. Met een retourtje bali van ongeveer 70 - 90 euro kom je uit op zo’n 770-790 euro per persoon, dat is natuurlijk niet veel voor naar bali en vooral in het hoog seizoen! Vluchten zijn direct te boeken via Emirates.com en Airasia.com.
Ik heb gisteren gehoord van iemand die in Juni naar Jakarta vliegt dat S.I.A en zelf KLM met aanbiedingen komt.Alleen jammer dat de hoogseizoen in Juli begint ?
Ga snel kijken naar hun site.
na gisteren niks dan lof over de Emirates tijdens de eerste ‘lag’ van mijn terugreis (van CGK naar DXB) zat ik heerlijk bij de nooduitgang, wat in wezen betekende dat ik ongeveer een meter beenruimte had. tijdens de tweede lag werd mijn ticket ineens ge-upgrade naar business class, toppie!
maar ook als je een ‘gewone’ zitplaats heb: de stoelen zijn confortabel, het eten is naar vliegtuigmaatstaven goed (business eten is echter geweldig!), de crew is vriendelijk en er draaien allerlei films aan boord. gezien het prikjsverschil zou ik het zo weer doen.
Met de site bedoelde ik de airlines.
Je kan nu zelfs in de buurt van 775 eurie al met Mas of KLM vliegen.
Staat ook in diverse Nederlandse kranten.
ik ben ook met de Emirates gegaan in Jan heen en febr terug voor 640 eurie all in.
Mijn andere 4 medereizigers betalen toe 550 eurie omdat ze 1 maand eerder geboekt hebben.
Vergeet ook niet de treinreis tijd heen en terug , plus de transit van bijna 4 uren heen en teruggaande 3,50 uren .
Je kan er ook voor kiezen om een paar uur langer in Dubai te blijven, en snel een kijkje te nemen in de stad. Is best een aanrader! (De taxi doet er ongeveer 1.5 uur naar de stad, minder als het niet druk is zoals in de vroege ochtend.)