HELP!Voordeligste tijd om vliegtickets te boeken naar Jarkarta voor augustus

Hoi allemaal,

Aankomende augustus ga ik voor het eerst (met mijn partner) naar Indonesie.
Wij boeken alleen een ticket naar Jakarta (ong. 19 augustus tot 14 september) en zien daarna daar wat we gaan doen. We eindigen in ieder geval met een twee weekse relaxvakantie op Bali.

Nu ben ik de afgelopen week tickets aan het kijken (retour Jakarta) en zie ik, elke dag (via diverse sites) tickets via vliegmaatschappij Emirates (vanaf Ams) voor 579 euro!! Nu wil ik ze gisteren boeken en zijn ze nergens meer te vinden. De goedkoopste ticket is nu 688 euro via Maylaisia air. Graag zou ik jullie ervaringen willen weten over wat nu te doen?? Het is nog niet duur, maar ik vind een verschil van in totaal 240 euro toch best veel!! Kunnen de tickets weer goedkoper worden? Of worden ze vanaf nu alleen maar duurder? Ik heb op diverse websites gekeken (o.a. www.tix.nl, www.schipholtickets.nl, www.vliegtickets.nl, www.skyscanner.nl. www.worldticketcenter.nl, www.ebookers.nl en emirates.com)

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!!! Ik hoor het graag.

Groetjes, Janneke

ik heb het zelfde probleem.

in januari waren ze ook 550 geloof ik van de emirates, toen werden ze weer duurder. en afgelopen maand weer goedkoper… nu ik wil boeken zijn ze duurder geworden dus ik wacht nog even !

Bij de vlucht van Emirates heb je op de heenweg een wachttijd van meer dan 11 uur. Omdat dat 's nacht is kun je die tijd niet goed benutten om in Dubai te gaan kijken…

Die tickets van MAS zijn echt zo gek nog niet!