Hallo,
In juli ga ik een maand naar indonesie in mijn eentje.
IK ben opzoek naar de goedkoopste vliegtickets. Weet iemand wat de goedkoopste vliegmaatschappijen zijn?
Hallo,
In juli ga ik een maand naar indonesie in mijn eentje.
IK ben opzoek naar de goedkoopste vliegtickets. Weet iemand wat de goedkoopste vliegmaatschappijen zijn?
De goedkoopste tickets die ik voor het hoogseizoen gevonden heb, is vliegen met Emirates. Prijs tot aan Kuala Lumpur is 780 euro, en voor een paar tientjes ben je in Indonesie.
Lukt het je om in juni te vertrekken, dan is Egypt Air het goedkoopste: rond de 600 euro.
Deze vluchten zijn niet rechtstreeks, die beginnen rond de 1000 euro in het hoogseizoen
Okee, heel erg bedankt!
Met school lukt helaas niet in juni…
Hoe kom ik vanaf Kuala Lumpur in indonesie ik moet op mataram-Lombok komen… Op welke site kan ik dat vinden
Nogmaal heel erg bedankt. het goedkoopste wat ik tot nu toe had gevonden was rond de 900…
www.airasia.nl
Je vliegt dan naar Bali, en kan daar de boot naar Lombok nemen. Vliegen naar Mataram vanuit Bali zou ook kunnen, maar dat is iets duurder. Ikzelf heb een hekel aan vliegen, dus neem altijd de boot.
Welke maatschappij heeft tickets voor 900 euro naar Mataram? Zo duur is dat nl niet voor juli… Jouw route is nl sneller dan de mijne!
Ooh iets verkeerd geschreven. 900 (volgens mij 930) om naar Denapasar te gaan. Qatar airlines…
Ik vind Qatar geen fijne maatschappij… Heel weinig beenruimte op intercontinentale vluchten! Het oude vliegveld van Doha was klein, heet en chaotisch (5 jaar geleden). Geen idee of het nu beter is?
Omdat ik zelf m’n reis in Banda Aceh of in Kalimantan wil starten, vlieg ik liever op KL.
Kijk eens op youtube.com naar de video van fascinating aida. Titel :Cheap Flights.
Drie prof. zangeressen met geweldige “engelse” humor.
Zelf heb ik vorige maand bij de Emirates geboekt via Dubai en Kuala L.naar Denpasar. 4 maanden ticket voor 860 Eur. Er is nu een promotie van de Emirates naar Kuala L. Zou je verder kunnen met Asia Air. of een voordelig tarief van de Malaysian.
Goeie reis.
Turkish airlines vanuit Dusseldorf
Wij vliegen in januari voor 573,- op Jakarta.
En in juli (want daar gaat dit draadje over) ??? Ik heb geen tickets onder de 850 euro gevonden met Turkish Airlines
Het was meer een tip om te kijken naar vluchten van Turkish airlines. Hij/ zij vraagt nl ook naar goedkope vliegtuigmaatschappijen. Maar juli zal wel een dure maand zijn om te vliegen, hoogseizoen.
Met een site als vliegwinkel.nl kijk je automatisch naar (bijna) alle maatschappijen. Buiten het hoogseizoen zijn Egypt Air en blijkbaar Turkish Airlines goedkoop, maar in het hoogseizoen niet…:
Cheaptickets is goedkoper dan vliegwinkel
Dat soort sites moet je sowieso niet gebruiken, je kan het altijd goedkoper vinden.
Trouwens. Zou je alsjeblieft die link van de tickets van emirates kunnen geven? Ik heb gekeken en ik kwam bij hun op ong. 1200 euro uit…
Wij vliegen volgend jaar augustus naar Denpasar via cheaptickets voor 630 euro
Kan het nog goedkoper dan?
Voor mijn datum is het goedkoopste volgens cheaptickets 1083
En het goedkoopste wat ik zelf heb gevonden 930.
Scheelt alweer honderd euro.
Maar 630 is idd wel erg goedkoop! Met welke maatschappij is dat dan?
Quatar airways.
Het verschilt wel met de prijs vanaf welke dag je vertrekt.
Zondag t/m vrijdag is goedkoper dan vertrekken op Zaterdag.
Terug weg was weer goedkoper op Zaterdag dan vrijdag.
We vertrekken vanaf Brussel
Stom, was in de war met Olando vorig jaar (sorry)
Wij betalen met quatar 822 p.p. (nog niet duur toch?)
Nee klopt 822 is idd niet duur. Ik denk dat ik ook voor qatar ga, ik lees goede recensies en tot nu toe is dat ook het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden.
Toch zou ik even via cheaptickets kijken.
Zoals ik al zei, dat heb ik al gedaan. en het goedkoopste volgens hun was 1038 euro wat dus niet klopt.