Na vele lange rondreizen, waaronder ook bijv. 3 maanden met onze zoon van toen 4,5 door heel azie (hong kong, Borneo, maleisie, vietnam, cambodja, singapore) Nu is deze zomer Bali aan de beurt (Japan had de voorkeur maar toch iets te warm/vochtig met een klein kindje, vinden we).
We zijn een stel met 1 kindje van 11/12 maanden op dat moment en een zoontje van 9 jr.
De reis voorbereiden vind ik altijd al enorm leuk. Vluchten zijn geboekt, komen aan 's avonds laat 19e juli en vertrekken 8 augustus 's avonds.
De dag na aankomst tel ik niet mee, dan willen we helemaal niks doen eten en wat in een zwembad zitten.
Hebben dus 18 dagen.
Wie kan mij alvast wat opweg helpen met de route, daarna ga ik mij zelf weer inlezen.
Dit is mijn idee, begin altijd me zoveel mogelijk locaties waarvan er straks steeds afvallen omdat het ook, vakantie is en niet afstrepen van wat je wel of niet gezien hebt. (voorkeur:lekker snorkelen, fietsen (kom je toch meer in contact met de locals), korte wandeltochtjes, vissers zien, en goed eten ook belangrijk
Ubud
Munduk
Pemuteran
Lovina
Amed
Sanur
Uluwatu
Bedankt,
Andres