hello,
ik zat me zo af te vragen of er guesthouses of café’s zijn in bepaalde steden waar bagpackers zowat samen komen… zoals chiang mai-rai, kanchanaburi, kho phangan, krabi, kho phi phi,…
groeten
hello,
ik zat me zo af te vragen of er guesthouses of café’s zijn in bepaalde steden waar bagpackers zowat samen komen… zoals chiang mai-rai, kanchanaburi, kho phangan, krabi, kho phi phi,…
groeten
op koh phangan zitten de meeste jonge backpackers in haad rin maar op de meeste stranden kom je wel backpackers tegen.
Sommige van de plaatsen die je noemt komen bijna uitsluitend backpackers, bijvoorbeeld Phi Phi. In Krabi kijk eens naar Railey Beach.
In Bangkok vind je een grote concentratie aan backpackers en goedkope guesthouses ( zowel de aangename als de minder aangename soort) rond de straten Khao San en Rambuttri. Een aantal sois rond Sukhumvit schijnen ook een bagpackerpubliek aan te trekken, maar ik weet niet dewelke.
In Chiang Mai moet je zeker eens bij Julie Guesthouse aanlopen: populaire spot voor bagpackers die een trekking in het noorden willen doen. Als je hier wil overnachten kan je best op voorhand informeren, het is vaak uitverkocht.
Op Koh Chang zoek je best lonely beach op.
Zolas Baco zegt: op Koh Phangnan vind je de grootste concentratie in Haad Rin, maar echt gezellig is dit strand niet. Je vindt andere plekken op het eiland met goedkope beachbungalows en kleine bagpackerscenes op de andere stranden met een veel leukere vibe. Vb. Beach hut (dacht ik) in Baan Si Thanu. Je kan van hieruit gemakkelijk naar de moon-parties (black-, half,-full, -…) met een songthaauw ( soort taxi).
Grts,
Jelle