Mijn naam is Vera, 24 en net afgestudeerd! Ik heb veel gespaard en wil graag een reis van twee maanden maken in Azië. Hoe of wat weet ik nog niet precies maar dat wil ik wel één dezer dagen vast gaan leggen. Nu vind ik het toch wat eng om alleen te gaan dus zoek ik een medereisgenootje om mee rond te trekken. Iemand die interesse heeft om mee te gaan?
Ik was even benieuwd of het al vast staat voor je om door China en Indonesie te backpacken? Ik ben van plan om eind mei voor ongeveer 3-4 weken rond te trekken, maar zit nog te twijfelen tussen een aantal landen:
China, Thailand, Laos, Vietnam of Cambodja. Als het kan zou ik meerdere landen willen aandoen.
Op 12 mei kom ik aan in Jakarta om op 8 juni vanaf Bali terug te vliegen naar Kuala Lumpur en vervolgens naar Bangkok. M’n plannen in Indonesie: Jakarta waarschijnlijk 1 of 2 dagen (Beetje de Nederlandse geschiedenis terugvinden;)), vervolgens richting yogyakarta, borododur, trekking(s) rond de vulkanen op Java (Bromo, Merapi enz). Misschien nog ergens een paar dagen strand pakken en als de tijd het toelaat misschien nog een paar dagen naar Lombok om te eindigen op Bali. Ben op dit moment in Bangkok en heb net bijna 8 weken door Noord-Thailand, Laos en Cambodja gereisd. Ik ben overigens 25 en ook net afgestudeerd…
Ik weet natuurlijk niet hoever je inmiddels bent met je reis plannen, maar mocht je een gedeelte van Indonesie met me mee willen reizen dan hoor ik het wel…