Hoi hoi,
Ik ben Diego (22 jaar) en ik ben op zoek naar een reisgenoot die vanaf eind juli t/m augustus samen met mij een paar weken door Azië wilt reizen… Ik zou graag naar Vietnam, Laos of Indonesië willen… Maar ik sta ook open voor andere opties……
Heb je de zelfde plannen en heb je zin om mee te gaan? Laat dan een bericht achter!!
Groetjes Diego
Ik vertrek pas in oktober, sorry, veel plezier!
Heyy!
Ik ben Marijke, ook 22 jaar en heb zo’n beetje dezelfde plannen! Ik wilde het misschien combineren met vrijwilligerswerk in Bali/Thailand, vorig jaar heb ik dit in India gedaan en het was erg gaaf! Ik moet alleen nog afwachten wanneer ik weer met school verder kan en dus hoeveel tijd ik heb en wanneer. Maar leuk om te lezen dat er mensen zijn die ook rond die tijd daar heen willen! Ik hoor graag wat jij plant:)
Groetjes Marijke
Heey Marijke!!
Cool dat je reageerd!! Wat de plannen zijn…?? Ik heb nog geen plannen gemaakt, ik dacht laat ik eerst maar eens kijken of ik iemand kan vinden die ook die kant op gaat;) En dan zien we wel verder!! Naar welk land zou je willen?? Of welke datum verwacht je dat je kunnen…??
Je hebt zo te horen al een beetje ervaring met reizen!! Leuk leuk…
Ben benieuwd!!
Groetjes Diego
Heey Marijke!!
Cool dat je reageerd!! Wat de plannen zijn…?? Ik heb nog geen plannen gemaakt, ik dacht laat ik eerst maar eens kijken of ik iemand kan vinden die ook die kant op gaat;) En dan zien we wel verder!! Naar welk land zou je willen?? Of welke datum verwacht je dat je kunnen…??
Je hebt zo te horen al een beetje ervaring met reizen!! Leuk leuk…
Ben benieuwd!!
Groetjes Diego