Hallo,
Ik ben Hanny. Ik ben 28 jaar. Ik wil eind sept en of okt naar zuid of midden Amerika gaan backpacken en ik zoek een maatje. Naar welk land maakt me niet zoveel uit. Cuba, Suriname en equador staan hoog op me lijstje. Ik hou van afwisseling natuur en steden. Ik plan weinig en laat me graag verrassen door het land en wat op me afkomt. Wie ow wie lijkt het leuk om mij te vergezellen?
Hoi Hanny,
Ik ben van plan om vanaf juli te gaan reizen vanuit Mexico langzaam te gaan reizen naar Brazilië over land.
Misschien leuk om een stukje samen te reizen als jij daar natuurlijk voor open staat:)
Jouw ideeen van reizen lijken zo in het begin wel erg te passen in mijn ideeen wat betreft reizen.
We willen natuurlijk nog veel meer van elkaar weten voordat we zouden afspreken.
Wat zijn je ideeën/ plannen en hoe sta je zelf bv in het leven?
Mij kan je van zelfsprekend ook alles vragen!
Hopelijk tot snel:)
Hey,
Ik zou graag ook in september naar zuid-amerika willen gaan,
ik zou er graag ook vrijwilligerswerk willen doen, maar dat kan ik daarna dan misschien nog wel doen.
ik zocht ook nog iemand om (een stukje) mee te reizen.
Lijkt mij wel iets om eerst voor enkele maanden mee te reizen.
Moest je zin hebben om eens af te spreken, laat maar weten!
Dank je wel voor je berichtje. Lijkt me leuk om een stuk samen te gaan! Heb je al een beetje een planning? Ik eigenlijk nog niet Wil op 1 november in Bolivia zijn om een bruiloft van een kennis bij te wonen. Ik sta open voor alles. Ik heb al best veel gereisd in de wereld. In Zuid-Amerika ben ik zeer bekend in Bolivia en een gedeelte van Peru en Brazilië. Het liefst ga ik daarom naar een land dat ik nog niet ken. Ik ga meestal (eigenlijk altijd) lowbudget. Ik vind het leuk om bij lokale mensen te slapen en naar niet toeristische plekken te gaan. Zoek graag avontuur. Heb je al veel gereisd? Van waar naar Zuid Amerika?
Wat leuk dat je vrijwilligerswerk gaat doen, weet je al waar en in welke richting? Ik heb zelf een keer een stage en een keer een onderzoek in Bolivia gedaan, was erg leuk! Ik ben nog steeds op zoek naar een maatje om samen te reizen. Welke landen maakt me eigenlijk niet uit, alleen niet Bolivia, omdat ik dit land al goed ken. Daarnaast wil ik 1 november zijn, omdat ik daar een bruiloft heb van een kennis. Heb je al wat concretere plannen? Ik woon zelf in Den Bosch, ik weet niet waar je woont, als het in de buurt is kunnen we wellicht eens een keer afspreken?
Hoi Hanny! Ik ben september tot en met half december ook in Zuid Amerika te vinden. Ik begin in Peru, ga dan naar het noorden van Chili, dan naar Bolivia, vanuit daar terug naar Peru en dan nog een maandje Ecuador. Wellicht komen onze reisplannen enigszins overeen?
Verder ben ik 23 jaar en dit wordt mijn 3e ‘grote reis’, maar Zuid Amerika wordt wel nieuw voor me. Ben bijna afgestudeerd en wilde nu weer gaan voordat ik een baan vind straks.
Ik hoor het wel!
hoi Hanny,
Leuk dat je reageert op mij oproepje:) Mijn plan is om in september te gaan starten in Mexico om te gaan reizen naar Panama waar ik hopelijk ongeveer half december aan kom en daarna nog 2 maanden zuid Amerika in ga om uiteindelijk te eindige in rio met het carnaval begin februari. ik heb best wat gereist elke zomer wel een super mooie avontuurlijke reis. afgelopen zomer india. Ga nu naar midden en zuid Amerika dat dit tot nog toe echt blinde vlekken zijn die hoog op mij lijstje stonden.
Ben super benieuwd hoe het zal zijn om nu eindelijk voor een langere tijd te gaan reizen. Hoe sta jij tegen over het idee om mogelijk een stukje samen te reizen door Guatemala Honduras san Salvador en niguacua. Ben hier in oktober en november. Hoe zijn jou ervaringen tot nog toe wat betreft landen aan deze kant van de wereld?
misschien makkelijk via facebook robbert verspaandonk 24 jaar gouda.
hoor graag van je weer:)
groetjes robbert