Australië thailand Indonesië
Hallo mijn naam is Joyce , ik heb het geniale plan in mijn hoofd gehaald om te gaan/willen backpacken en wel naar Australië. Het lijkt me geweldig om daar al het moois te gaan bekijken en te gaan beleven.! Maar dat is natuurlijk veel leuker samen met iemand dan alleen.
Ook lijkt het mij heel leuk om met een campervan daar door het land te gaan crossen en kamperen waar je maar wilt. Leren surfen wil ik natuurlijk ook, ik ben een sportief typ en hou niet van stilzitten hihi ben jij dat ook misschien zijn we dan de perfecte reismaatjes.?
Thailand en Indonesië trekken mij ook heel erg en het liefste zou ik dan ook de reis naar Australië combineren met deze twee landen*
Lijkt het je leuk om contact te hebben, dan hoor ik het graag van je! Ik heb facebook of reageer even op dit berichtje
Zal nog even kort iets over mezelf vertellen.
Ik ben Joyce, 22 jaar oud en een ras echte Brabander, ik hou van gezelligheid, avontuur en fotografen. Soms worden me vrienden gek van mij zoveel fotos dat ik maak als we ergens zijn maar achteraf zijn ze dan toch altijd wel weer heel blij hihi. Ik heb mijn rijbewijs en kan naar mijn zeggen ook goed rijden✌ nou uuh dat was het wel een beetje als je het leuk vind om contact te hebben hoor ik het heel graag!
Datums heb ik nog niet en over het reisplan kunnen we natuurlijk altijd praten*
Groetjesss Joyce
Hey joyce, al veel reacties gehad? Zal mezelf eerst even voorstellen; ben Akkelien 26(bijna 27) ben ook van dingen ondernemen en erg sportief. Ik wilde eind dit jaar ook nog graag een vakantie doen[emoji1] maar heb niemand die mee wil. Nou dacht ik een groepsreis maar ga liever zelf dingen ondernemen. In begin volgend jaar ga ik met een vriendin naar Thailand en combodja. Dus Indonesië en Australië zouden mij top lijken. Ik vroeg me af hoe lang je wilde gaan? Qua vertrek ben ik flexibel. Ik hoor het wel Gr Akkelien
Hee akkelien, ik zou het liefst ±6maanden weggaan, je mag me ook via Facebook berichten is misschien wat makkelijker kletsen dan dit groetjes Joyce
Hey Joyce en Akkelien,
Ik ben ook van plan die kant op te gaan rond die periode!
Misschien leuk om contact te houden.
Ik heb vorig jaar Thailand gedaan, dit was echt awesome! dus ik dacht… let’s do Australia!
Ik hoor graag wat jullie plannen zijn.
Gr Rik
heb je toegevoegd op fb Joyce
Wil je ook gaan werken in Australia of alleen chillen haha?
Ik wil ook sowieso Thailand & Indonesia pakken (op de terugweg)
en heenweg via een van die landen omdat t blijhkt goedkoper te zijn
Filipijnen wil ik ook heen