Sept/Okt 2009 Australie Backpacken

Hallo iedereen !

Aankomend schooljaar doe ik eindexamen vwo. Daarna ben ik van plan om een half jaar tot jaar door Australie te gaan trekken. Ik ben op zoek naar gezellig mensen die zinnen hebben om mee te gaan ! Ik wil in australie ook wel werken, maar ik wil vooral veel feesten, leren surfen en van alles te gaan doen wat ik nog nooit eerder heb gedaan ! Met andere worden: ik ben op zoek naar vooral avontuurlijke en gezellige mensen :wink:
Neem eens een bezoekje op mijn hyves (meyz.hyves.nl), laat hier een berichtje achter of mail me eens ([EMAIL=“maydewild@hotmail.com”]maydewild@hotmail.com)!

Groetjes May

Hey May!

Ik vertrek volgend jaar september voor min 9 maanden naar Australie. Ik wil beginnen in Cairns en zo doorreizen naar het zuiden. Verder heb ik het nog niet gepland. Het zal een combinatie worden van reizen, werken en feesten.

Jij inmiddels al plannen gemaakt?

Groetjes Nadine

Hey Nadine !

Vandaag ben ik eens met mijn oom gaan kletsen over mijn plannen aangezien hij daar ooit heeft gewoond en daar vele reizen heeft beleefd. Ik denk dat ik vanaf Adelaide langs de oostkust richting noorden gaat en dan kom ik ongeveer terecht bij Cairns :wink: Ben je ook van plan langs de oostkust te reizen? Het lijkt me daar echt super mooi. Ik heb foto’s gezien van die witte stranden en vlak bij Cairns dan die regenwouden… Geweldig lijkt me dat !
Ja reizen, werken en feesten is inderdaag ook mijn uitzicht als ik kijk hoe australie wordt ! Maar als ik terug kom ( na wat ik verwacht dat zon jaar is) wil ik wel kunnen surfen (h)

Groetjes May

Hey,

Ik wil ook !! Ik zit al met dit in mn hoofd sinds mn 15e ofzo, nu alles voor elkaar, geld gepspaard etc. maarja, dan nog gaan, maargoed, ik kan eigelijk elk moment vanaf nu, heb je al wat geregeld enzo ? Ik ga komende week maar even naar dat kantoor van backpackers.nl, dat zit in Alkmaar, en daar werk ik heel toevallig, ik weet niet of het wat is, maar dat gaan we zien. Het is eerlijk gezegd wel de eerste stap die ik ga zetten, laat me even weten hoever je bent…