jan/feb 2013 start Backpack-reis Thailand-Australie-Nieuw zeeland! Vrouw 34 jaar N.Br

**Welke leuke dertiger(s) gaat de uitdaging aan!

Ik wil in januari/ februari beginnen aan een backpack-low budget rondreis / work and travel naar Thailand, Australie en als het ff kan New Sealand!!!

Ik wil een half jaar tot een jaar weg… maar liever niet all alone.
Who joins me?

Ik moet alles nog uitzoeken en regelen, maar ook dat is leuker om samen te doen?!

Groetjessssss
enne; wel reageren he!!!

Sabine uit N. Br.
33 going on 34 jaar…
Single na 15 jaar relatie.**

Hee Sabine,

Mijn plan is ook voor max een jaar te gaan backpacken en te vertrekken in februari. Het liefst ook niet alleen of de reis samen met iemand te beginnen. Ik wil het liefst in Australië beginnen en dan richting Azië reizen.
Weet niet of je inmiddels als concrete plannen hebt?

Groetjes,
Wouter

Hoi Wouter,

Ik heb nog geen conrete plannen momenteel, maar wel al twee afspraken staan voor komende week bij O.a. Travel Active.
Er valt zo veel te regelen en uit te zoeken… hoop dat dit voorspoedig verloopt.
Ik was van plan om in Thailand te beginnen ( en wat lander eromheen ) waarom wil jij juist in Aussie starten?
Ligt ook aan de zomerperiodes overal en zo he, moet ik ook nog uitzoeken…

Zullen we Facebook uitwisselen? Wel zo handig. Misschien kunnen we een keer real time chatten over alles, en kijken wie wie precies zijn en zo.
Zoek je me op? : Sabine Aldenhoven

Groetjes, ik hoor graag van je.

MENSEN : Reageer aub eens SNEL!!
Ik wil echt rond half februari vertrekken…
Wie gaat er mee!!!

Ik moet het wel doen op toeristenvisa’s, omdat ik te oud ben om working holiday visa’ s te kunnen krijgen… Baal baal.

Dat wil zeggen: low cost reizen; vrijwilligersprojecten doen als werk, en wildlifeprojecten… OOK leuk :wink: en avontuurlijk… en bijvoorbeeld werken tegen kost en inwoning, boerderijwerk, fruitpluk etc etc… en zwart werken hahaha…

Ik wil meerdere landen zien: Thailand week of 6 ( daar veel wildlifeprojecten etc. ), graag Laos 1 a 2 weken, Cambodia 1 a 2 weken, Vietnam 1 a 2 weken, Maleisie 1 a 2 weken ( die landen zonder te werken waarschijnlijk, leven is cheap daar ) en Australie ( paar maanden tot een half jaar, en Nieuw Zeeland ( enkele maanden ).

Ik hoor heel graag van jullie!
https://www.facebook.com/search/results.php?q=Wouter+Hooijer&init=public#!/sabine.aldenhoven