Ik ben Sabine ( bijna ) 34 uit Brabant en ik ga vanaf ergens in februari een wereldreis maken!
Maar liefst niet alleen. Ik zoek een reisgenootje die:
Net als ik sportief is, van avontuur houdt en ook meerdere landen wil zien, met als langste periode in Australie…
Ik wil (vrijwilligersprojecten ) werken, boerderijwerk doen of whatever. Maar door mijn leeftijd krijg ik geen woroking holiday visa…
Ik wil naar: Australie. Nieuw Zeeland, Thailand ( en graag ook Laos, Cambodia, Viernam, Malysie etc. )
Overal enkele weken en in Thailand wat langer en in Aus/ N Z enkele maanden.
Welke spontane gezellige dame of heer durft het aan?
Ik vertrek in begin jan 2013 naar australia, voor een jaar.
Ik ga daar werken op een cattle station en rond reizen.
Daarna wil ik nog door naar Zuid oost Azie, en de eilanden groep koh tao enzovoort.
Ik heb je op facebook gevonden en toegevoegd.
Hallo Sabine!
ik vertrek komende woensdag voor drie weken naar zuid-afrika, ga dan vijf maanden naar australie en reis dan door naar singapore, india, indonesie, maleisie, cambodja, vietnam en eindig in thailand (eind dit jaar)
zou zeer leuk zijn elkaar ergens te ontmoeten!! Ben zelf ook avontuurlijk, wil zowel historie en steden als de natuur zien en gaan trekken.
Heb je al meer een plan nu of nog niet? bij mij ligt (buiten deze landen) niets vast!
Mooie trip heb jij ook gepland zeg!
Als ik rond 17 mei in Cairns, Australie kom, zou ik het leuk vinden je te ontmoeten, maar jij hebt dan nog maar 1 a 1,5 maand te gaan… en dan moet je net ook aan die kant zijn…
IK vlieg 4 feb, naar Bangkok, en dan meteen door naar Vietnam. Daar ga ik 1 maand doorheen, en dan Maleisie 1 maand. Op 2 april ontmoet ik weer in Bangkok een meisje wat ik van dit forum ken.
Samen gaan we dan in 6 weken Thailand, Laos en Cambodja doen. Op 17 mei vliegt zij weer naar Nederland en ik naar Cairns, Australie voor maand of 6 a 8. Daarna ook nog Nieuw Zeeland.