Ook ik ben op zoek naar een reisgenoot. Ik wil eind okt/begin nov. Vertrekken naar Thailand daar wil ik een tijdje rondreizen en zeker de full moon party op 25 nov bezoeken. Daarna wil ik verder zuid-oost Azië intrekken.
Echt concrete plannen heb ik niet, maar het is leuker om dat daar een beetje te bepalen.
Ik ben 22 jaar, spontaan, flexibel, ik houd heel erg van een feestje en een drankje, cultuur en geschiedenis vind ik erg interessant.
Ik wil binnen nu en 2 weken wel gaan boeken, dus als je interesse heb laat het weten
Ik ben Rico, 25 jaar en ben van plan begin november met mijn wereldreis te beginnen, startend richting Azië.
Thailand is denk ik een mooi land om te starten en dus verwacht ik rond dezelfde tijd in Thailand te zijn. Misschien een leuk idee om daar een beetje samen rond te trekken. Mocht je interesse hebben of meer willen weten hoor ik het graag!
Ik vertrek midden november naar Bangkok om een groot stuk Thailand te zien en een deel Cambodja.
Ik heb 5 weken dus net voor kerst keer ik terug naar huis.
Full moon party in november wil ik zeker ook doen!
Ik heb nog geen concrete route, maar dat hoeft ook niet, deel van het avontuur
In november ben ik van plan om voor 6 maanden naar Azië te vertrekken. Ga i.i.g. 8 weken vrijwilligerswerk doen in Thailand en 6 weken in Laos, voor de rest ligt alles nog open. Mocht je een deel samen willen reizen hoor ik het wel Groetjes, Irene
In november ben ik van plan om voor 6 maanden naar Azië te vertrekken. Ga i.i.g. 8 weken vrijwilligerswerk doen in Thailand en 6 weken in Laos, voor de rest ligt alles nog open. Mocht je een deel samen willen reizen hoor ik het wel Groetjes, Irene
Ik vertrek 25 oktober naar Zuid Oost Azië alleen. Ik begin in Bali, vlieg 9 december door naar Kuala Lumpur om te trekken door Maleisië richting zuid-thailand. Vervolgens vier ik oud en nieuw in Zuid-Thailand en ga ik naar boven reizen tot 8 maart met een uitstapje naar Laos of Cambodja.
Misschien lijkt het je leuk om een deel samen te doen!?