Backpacken Zuid- en/of Midden Amerika vanaf januari

Hey!
Ik ben op zoek naar niemand die met mij door Zuid Amerika wil reizen. De bedoeling is om rond februari in Peru te zijn en verder heb ik nog niets gepland.
Ik hou van reizen zonder alles specifiek vast te leggen van te voren, daarom heb ik ook geen einddatum. Als mijn geld bijna op is ga ik weer naar huis. Hierdoor ben ik vrij om te gaan en staan waar ik wil. Dus bevalt het me ergens dan blijf ik wat langer hangen en heb ik het al snel gezien ben ik zo weer onderweg. Een globale planning kunnen we natuurlijk wel maken, anders krijg je misschien later spijt dat je ergens in de buurt bent geweest en daar bepaalde dingen niet heb opgezocht.

Hou je zelf ook van deze manier van reizen en heb je zin en tijd om mee te reizen (gedeeltelijk of helemaal) laat dan een reactie achter! of heb je vragen dan natuurlijk ook.

Gr Franciska

.

Hee!
Zelf vertrek ik 13 januari naar Rio zonder enige planning. Ik heb wel het plan om aan een vrijwilligersproject mee te doen in een weeshuis, door te gaan naar de jungle, een aantal grote steden te bezoeken waaronder Rio tijdens de jaarlijkse carnaval en te zonnen langs de Copacabana. Lijkt het je leuk om ergens op in te haken, let me know!

Hey Romana
Mijn route is nog niet bekent, maar we kunnen zeker contact houden zodat we elkaar misschien onderweg kunnen treffen
lijk me gezellig!

hoi Franciska,
Net als jij wil ook ik richting Zuid-Amerika.
vanaf 20 januari heb ik 8 weken vrij. Mijn voorkeur ligt vooralsnog echter wel bij Brazilie maar miss kunnen ook wij in contact blijven en eventueel meeten als de gelegenheid zich voordoet?

gr.Niels (33 jaar)

Klinkt goed, ik wil in februari ook graag een reis maken van een maand. Heb natuurlijk voorkeuren maar zit niet aan een bepaald land vast. Hou wel
erg van de cultuur van een land. Niet iemand die dagen gaat wandelen in de bergen of mountainbiken, hoe denk jij daar over?

Groetjes Eva

Ik vertrek in januari vanuit argentinie en hoe verder weet ik nog niet precies. Ik heb al een reispartner maar mocht je aan willen sluiten dan lijk mij dat denk ik geen probleem. Kan het altijd overleggen, maar denk dat hij er redelijk zelfde overdenkt.

Ik ben niet een persoon die elke avond gaat stappen en zuipen. Reis lowbudget en slaap dus zoveel mogelijk in hostels en dat soort dingen.
Ik geef liever zo weinig mogelijk geld uit, want wil het graag 6 maanden volhouden. Maar als ik iets vind wat ik graag wil doen of zien dan doe ik dat wel. Wil niet het gevoel hebben als ik straks weer thuis ben dat ik wel in het land ben geweest maar niets heb gezien of gedaan. Verder hou ik ervan cultuur en natuur. Geen musea of dat soort dingen, tenzij het echt interessant is. Ik trek dus wel graag de jungle in en dat soort dingen. Daarnaast heb ik de instelling we reizen samen, maar we zijn niet samen. En daar bedoel ik mee dat niet alles samen gedaan hoef te worden. Af en dan een dagje andere dingen doen moet ook kunnen. In thailand reisde ik met een klein groepje die steeds opsplitste in verschillende kleine groepjes (telkens weer een andere samenstelling) En dan troffen we elkaar een paar dorpen verder of soms zelf land weer.
Ik reis vrij, dus bepaal op t moment zelf hoe en wat.

Dus als je je kunt vinden in wat ik hier zeg mag je altijd reageren.

gr Cis (27)