Backpacken Z/O Azië november

Hallo allemaal!

Ik ben Claudia, 26 jaar en wil vanaf begin november een maand backpacken in Z/O Azië. Tijdens deze reis wil ik mij onderdompelen in cultuur en natuur. Ik onderneem graag dingen maar kan ook zeker genieten van relaxen aan het strand. Zelf ben ik geen feest beest maar een feestje op zijn tijd is geen probleem. Concrete plannen zijn er nog niet en het lijkt mij dan ook leuk om samen invulling aan de reis te geven! De bestemming Thailand valt wel af omdat ik daar vorig jaar al een mooie reis heb gemaakt. Ben benieuwd naar eventuele ideeën of suggesties en sta voor veel open. Ik hoor het graag als iemand interesse heeft om mij gezelschap te houden! :slight_smile:

Groetjes Claudia

Hoi Claudia,

Wanneer vertrek je? Ik vlieg zelf op 5 november naar Bangkok en wil dan de volgende dag door naar Siem Reap (Cambodja). Mijn plan is om daar in ieder geval Angkor Wat en de Killing Fields te bezoeken. Verder heb ik nog geen vaststaand plan en kan alles dus ook nog wijzigen. Misschien kunnen we dus wel samen gaan als het je leuk lijkt? Rond 14 november ga ik weer terug naar Bangkok aangezien twee vrienden daar dan aankomen.
Ik hoor het wel.

Groeten,
Gijs (31)