Backpacken Z-O Azie jan 2010

Heey iedereen :D,
zal mezelf eerst even voorstellen; ben noëlle, een gezellige meid van 18 jaar (kom uit venlo) net geslaagd voor mn vwo en wil heel graag eerst iets van de wereld zien voordat ik verder ga studeren!
ik wil graag ergens in januari/begin februari 2010 vertrekken en zo’n 6 maanden wegblijven! de bedoeling is om via azie (lees; thailand, cambodja, vietnam) en misschien indonesie (?) uiteindelijk in australië te eindigen. heb nog geen concrete plannen gemaakt (die kunnen we misschien samen maken?) maar wil graag veel van de landen zien (ook van t uitgaansleven) en wat vrijwilligerswerk doen. in australië wil ik misschien ook wat gaan werken (zo’n reis is immers niet goedkoop).
maar deze plannen kunnen natuurlijk aangepast worden etc! ben erg flexibel moet ik zeggen, zolang we maar veel plezier hebben! jongens/meisjes maakt me niks uit!
wilde eerst via een organisatie gaan maar backpacken lijkt me veel leuker! lekker ongepland kijken waar je die avond gaat slapen lijkt mij prima.
is er iemand die ook een beetje low/mid budget met me mee wil reizen? (kan ook voor alleen in azie of de eerste week?) reageer dan op dit berichtje of stuur een mailtje naar noelleopreis@hotmail.com dan kunnen we verder praten op msn/mail!
hopelijk tot snel!
noëlle

Hoi Noëlle,

Ik ben Mirjam, 22 jaar, en ik ben van plan om rond maart/april richting Azië te gaan, misschien ook nog AUS/NZ.
Ik weet niet of dat te laat is voor jou?

Ik heb wel voorkeuren voor bepaalde landen, maar de route staat nog niet vast.
Mijn post vind je hier:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=75917

Ik hoop iets van je te horen!

Groetjes, Mirjam

hee mirjam,
sorry maar wil idd echt in januari weg zijn! anders kan ik geen 6 maanden wegblijven (ivm studie). maar miss kom ik je daar dan nog wel tegen:D
ciao noelle

Heey noelle,
ik zal me zelf ook even voorstellen :slight_smile:
ik ben Tom, bijna 17 jaar, en wil na mijn vmbo-sport er ongeveer een jaar tussen uit, of mischien 2 of 3 maanden zo dat ik daarna meteen mn cios kan doen.
ik was vanplan om te beginnen in india, mischien met mn moeder omdat die ook nr india wil.
maar als we india hebben gezien wil ik graag (heel graag) naar de himalayas en dan richting indonesie trekken. om daar nog een maand te blijven of zo.
alleen kan ik niet meteen in mei weg als mn school klaar is, maar ongeveer ook in januari 2010, als ik genoeg geld heb verzamelt :slight_smile: ik zou ook heel graag de moutneverist zien, of beklimmen maar daar voor is een helehoop geld nodig en zo veel heb ik niet :frowning: omdat je aan china heel veel moet betallen hehe
mr goed, mischien hoor ik wat van je.
mijn hotmail is [EMAIL=“tomtijburg@hotmail.com”]tomtijburg@hotmail.com
de groeten, Tom :slight_smile: