Backpacken Azië

Hallo

Ik ben een 21-jarige bena afgestudeerde student uit de kempen die
in april 2010 graag wil vertrekken richting zuid oost azie ( maleisie, thailand, indonesie, filipijnen en mss papoea new guinea) voor een 3-4tal maand te gaan rondtrekken. Het is wel de bedoeling om low-budget te reizen, maar trektochten door de jungle, vulkaanbeklimmingen, duiken etc. mogen natuurlijk niet ontbreken.

Mijn interesses: sport, natuur, dieren, avontuur, trekking, duiken, fotografie, plezier maken, klein beetje cultuur

Graag zou ik iemand van ongeveer dezelfde leeftijdsklasse meehebben, m of v speelt geen rol, maar hij/zij moet wel avontuurlijk ingesteld zijn en min of meer dezelfde interesses hebben.

Indien je iets dergelijk ziet zitten of meer info wil, stuur dan zeker een berichtje.

Grtz Kevin

Still looking…

Hallo Kevin,

ik heb wel interesse. ik ben een 20 jarige student uit Oldenzaal (bij Enschede)
en wil volgend jaar ook op reis naar Azie en Australie/Nieuw-Zeeland.

misschien kunnen we samen wat ondernemen.

met vriendelijke groet,
Ruben

Hee Kevin!
Ik vertrek zelf in Januari en ik ga eerst een paar maanden Australie en Nieuw Zeeland doen.
Daarna ga ik naar Azie, en dan wil ik naar Thailand, Cambodja, Maleisie en Indonesie. Ik ben ook zeker avontuurlijk ingesteld! Misschien is het een leuk idee om ergens te ontmoeten? Heb jij al concrete plannen/ tickets geboekt?
Ciao! Tesse

Hey Tesse,

ik heb nog geen tickets geboekt, dus nog niet echt een vast plan, normaal gezien wel vertrekken in mei, en ik moet voor begin september terugzijn

stuur me anders een mailtje dan kunnen we mss eens afspreken
[EMAIL=“kevin_spiessens10@hotmail.com”]kevin_spiessens10@hotmail.com

grtz kevin