Backpacken Vietnam

Hoi Ingrid,

we hebben hetzelfde probleem hahaha…ook ik zal een keuze moeten maken uit het vele aanbod wat Vietnam te bieden heeft.
In mijn hoofd heb ik het volgende: Saigon en de mekongdelta, daarna of eerst Dalat met een 3 daagse rondtrip met de easyriders en dan ffe bijkomen op een mooi strandje bij Nha Trang (tevens deze stad tegelijk bezoeken) dan weer doortrekken de binnenlanden in en Hoi An aandoen, vandaar uit naar Vingh (?) en verder richting het noorden (Hanoi) en ik denk oost vietnam en eindigen in een vd onbekende eilandjes (heb de naam niet bij de hand, ben op m’n werk) en vanuit Hanoi de laatste dag (of 2 dg) naar huis. En wrschl. nog wel meer plaatsen. heb thuis heel veel uitdraaien al gemaakt.
Een hele globale planning dus.
Reizen per bus/trein of binnenlandse vlucht (is niet veel duurder dan de trein) maar dit is nog maar een hele globale route die ik in m’n hoofd hebt.
Best wel moeilijk ook om dit allemaal uiteen te zetten en of het haalbaar is.
Had een reisboek van Rough guide besteld die gelijk uiteen viel maar ga nu toch voor de trotter die in jan. a.s. uitkomt, deze vind ik toch fijner, voor Egypte deze gebruikt en erg enthousiast hierover.
Je mag me ook mailen via mijn mailadres:
annehulsebos@hotmail.com.
Mijn verhalen zijn meestal nogal lang.

Tjuus
Annelies

Hallo Sarah,

Oktober is helaas voor mij te snel. Ik kan dat namelijk niet meer regelen met mijn werk.
Hoor wel steeds meer backpackers die ook van Noord naar Zuid trekken! Leuk hoor!! Al een beetje aan het inlezen?

Groetjes, Evelien

@ Sarah,

Oktober is helaas voor mij te snel. Ik kan dat namelijk niet meer regelen met mijn werk.
Hoor wel steeds meer backpackers die ook van Noord naar Zuid trekken! Leuk hoor!! Al een beetje aan het inlezen?

Groetjes, Evelien

Hey Evelien,

Ik ben in Vietnam van 10 okt tot 22 okt .

Groeten snelle henk