Backpacken van Cancun tot Guatemala

Ik ga in september een maand alleen backpacken van Cancun tot Guatemala. Ik vraag mij af wat de leukste route is (evt via Belize) en welke dingen ik absoluut moet zien.

groet,

Elmer

als je vanaf cancun naar het zuiden gaat mis je wel Palenque, San Cristobal en al wat daarbij hoort. Destijds heb ik het ook overwogen, ben op aanraden van anderen niet via het zuiden gegaan omdat er niet écht veel bijzonders zou zijn. Ben dus niet in Belize geweest. Kan de andere kant in ieder geval aanraden!

Gert Jan

Ik heb Belzie ook niet gedaan,maar de meeste die die route hebben gedaan vonden het maar niks.Palenque is een goede keuze.

@Gert jan,ga jij dit jaar terug?

was het maar zo… De vakantie gaat dit jaar op aan het verbouwen van mijn huis.
Jij gaat wel?

Hehe je klinkt als een buddy van mij telkens ik tegen hem zeg laten wij gaan backpacken dan zegt hij “Ik ben met mijn huis bezig”.
Dit jaar een ander werelddeel om enkele vrienden te bezoeken.En hopelijk kan ik volgend jaar Centaal-Amerika aandoen.

vorige zomer idd ook overgeslagen, maar ben afgelopen winter een maand naar India geweest. Daarvoor braaf ieder jaar weg, dus valt op zich mee met de ‘smoesjes’.