Ondertussen wel al wat contacten gelegd,
maar gezien ik nu een besluit heb genomen een nieuwe topic
Ik wil begin november vetrekken naar Thailand, daar wil ik gaan backpacken.
Heerlijk tempels, ruines, marktjes en andere bezienswaardigheden bekijken.:foto:
Tevens wil ik naar de eilanden toe om daar te duiken en mijn padi te halen.
Uiteraard wil ik ook op de eilanden voor een gezellige **full/half/black moon party **gaan.
Uiteindelijk wil ik wel met een bruine tint Thailand verlaten.:zon02:
Ik hou van cultuur,natuur, avontuur, gezelligheid, wijntje/cocktail, massage, back to basic en luxe, sportiviteit.
Ik ben een gezellige relaxte meid van 29 jaar. Heb wel veel reiservaring maar nog geen backpack ervaring !!
Ik vlieg om 17.25, lekker over de nacht.
Ik heb geen backpackervaring maar wel veel reiservaring,
en ik ben een Semi-A’dammer van 29.
Zullen we de rest via berichtjes bespreken ??
hey… mede backpackers! leuk om te horen dat jullie in november ook in Thailand zijn. Hoe lang blijven jullie eigenlijk?
Ik zelf ga iets eerder weg… 3 vertrek ik en de 29ste ga ik weer terug,… Ben van plan om chiang mai te bezoeken en uiteindelijk… via via… in puhket uit tekomen… Ko sumai bewaar ik voor de violgende keer omdat het daar behoorlijk regent in november vanwege de Moesson…
Heyy… wens jullie een super gave tijd daar in Thailand… en wie weet… misschien komen we elkaar wel ergens tegen!
Ik denk dat ik achter je aanreis. Ik ga zigzaggend naar chang mai en daarna naar de eilanden. Ik ga wel richting kog samui en koa toa om daar te duiken.
Heel veel plezier, en tip me maar als je iets leuks ondekt tijdens de reis.
zit jij ook op de azie fb?? Dit verhaal komt me namelijk bekend voor :)…
Ik vertrek in iedergeval 29 november, en weet nog niet precies welke route ik ga doen.
Wat houd lichtjesdag precies in?? (ben ik net te laat haha)
ik zal wel wat broodkruimeltjes voor je achterlaten als je achter mij aanhobbelt mariel… haha… wel cool dat je je padi gaat halen daar in koh sumai… jij gaat wat later… dan is de moesson al voorbij dus is het goed te doen!.. En die lichtjes ga ik op mijn laatste dag in bangkok net meemaken. als je er zelf 1 aansteekt, mag je geloof ik een wens doen, hoe cool is dat! oeoeoeoe… kriebels…!!
Welkom om de vlucht !!>>>
De brainstormsessies zijn begonnen,
en heb er steeds meer zin in !!
maar nog niets staat vast. (behalve de vlucht)
Wat zijn jouw ideeen ben nieuwsgierig.
Hoelang ben je in thailand
Nog helemaal geen plannen? Of al iets van een globale route? Mariel en ik hebben onze globale routes al een btje naast elkaar gelegd. Wellicht leuk dat je ook aanpikt?