Backpacken Thailand, nov '12 & padi halen

Hallo !!!

Ondertussen wel al wat contacten gelegd,
maar gezien ik nu een besluit heb genomen een nieuwe topic

Ik wil begin november vetrekken naar Thailand, daar wil ik gaan backpacken.
Heerlijk tempels, ruines, marktjes en andere bezienswaardigheden bekijken.:foto:

Tevens wil ik naar de eilanden toe om daar te duiken en mijn padi te halen.

Uiteraard wil ik ook op de eilanden voor een gezellige **full/half/black moon party **gaan.
Uiteindelijk wil ik wel met een bruine tint Thailand verlaten.:zon02:

Ik hou van cultuur,natuur, avontuur, gezelligheid, wijntje/cocktail, massage, back to basic en luxe, sportiviteit.

Ik ben een gezellige relaxte meid van 29 jaar.
Heb wel veel reiservaring maar nog geen backpack ervaring !!

Hai,

Ondertussen heb ik mijn ticket geboekt 13/11 vlieg ik met KLM naar Bangkok.>>>

Zijn er mensen die ook die vlucht hebben, en/of gezellig in Bangkok willen meeten.

Mijn reis-idee
*Bangkok - River kwai - Lopburi - Phitsonoluk - Chang mai - jungle - Chang rai - nachttrein bangkok - jungle Koa sok - Koh samui - Koh toa

als ik optijd ben naar full moon party, maar 28/11 is national lichtjes feest dus aan de rivier zitten is ook goed !!

Tips-tricks over bezienswaardigheden en hotels zijn welkom.

Wie weet zit je ook in deze periode in Thailand en dan kunnen we meeten.

Hai Mariel,

Heel toevallig, maar ik vlieg ook op 13/11 die kant op. Ook met KLM! Welke tijd vlieg je? Zou grappig zijn als je dezelfde vlucht hebt.

Meeten lijkt me daarom goed, maar misschien ook vooraf al even kennis maken?

Ik ben trouwens zelf ook 29, woon in Amsterdam en heb geringe backpackervaring.

Ben benieuwd!

Groet Marco

Ik vlieg om 17.25, lekker over de nacht.
Ik heb geen backpackervaring maar wel veel reiservaring,
en ik ben een Semi-A’dammer van 29.
Zullen we de rest via berichtjes bespreken ??

hey… mede backpackers! leuk om te horen dat jullie in november ook in Thailand zijn. Hoe lang blijven jullie eigenlijk?

Ik zelf ga iets eerder weg… 3 vertrek ik en de 29ste ga ik weer terug,… Ben van plan om chiang mai te bezoeken en uiteindelijk… via via… in puhket uit tekomen… Ko sumai bewaar ik voor de violgende keer omdat het daar behoorlijk regent in november vanwege de Moesson…

Heyy… wens jullie een super gave tijd daar in Thailand… en wie weet… misschien komen we elkaar wel ergens tegen!

Grz! :wereld:

Hai Jay,

Ik denk dat ik achter je aanreis. Ik ga zigzaggend naar chang mai en daarna naar de eilanden. Ik ga wel richting kog samui en koa toa om daar te duiken.
Heel veel plezier, en tip me maar als je iets leuks ondekt tijdens de reis.

Groet

Hoi Mariel,

zit jij ook op de azie fb?? Dit verhaal komt me namelijk bekend voor :)…
Ik vertrek in iedergeval 29 november, en weet nog niet precies welke route ik ga doen.
Wat houd lichtjesdag precies in?? (ben ik net te laat :wink: haha)

Groetjes :slight_smile:

ik zal wel wat broodkruimeltjes voor je achterlaten als je achter mij aanhobbelt mariel… haha… wel cool dat je je padi gaat halen daar in koh sumai… jij gaat wat later… dan is de moesson al voorbij dus is het goed te doen!.. En die lichtjes ga ik op mijn laatste dag in bangkok net meemaken. als je er zelf 1 aansteekt, mag je geloof ik een wens doen, hoe cool is dat! oeoeoeoe… kriebels…!!

1 like

Heyy Mariel en Marco,

13 november vlieg ik ook met KLM naar Bangkok toe!
Ik heb wel een beetje een idee wat ik wil gaan doen, maar heb verder nog niets vast staan.

Hebben jullie al verdere plannen?

Groetjes Cynthia

Hai cynthia,

Welkom om de vlucht !!>>>
De brainstormsessies zijn begonnen,
en heb er steeds meer zin in !!
maar nog niets staat vast. (behalve de vlucht)
Wat zijn jouw ideeen ben nieuwsgierig.
Hoelang ben je in thailand

Groetjes Mariel

Ha Cynthia,

Nog helemaal geen plannen? Of al iets van een globale route? Mariel en ik hebben onze globale routes al een btje naast elkaar gelegd. Wellicht leuk dat je ook aanpikt?

Ben benieuwd,

Groet Marco