Rondreis Thailand November-December

Hallo mede-reizigers,

Ik ben Marijke en ik ben 21 jaar. Ik verblijf momenteel in Turkije sinds maart 2013.

Begin november vlieg ik terug naar Nederland om vervolgens op 21 november naar Bangkok te vliegen.
In Thailand wil ik een maand rondreizen. Dit ga ik in principe alleen doen, maar met z’n tweeën is dit natuurlijk gezelliger. Dit hoeft niet de hele reis zo te zijn, maar wellicht zijn er nog mensen die rond die tijd in Thailand zitten. Ik heb globale plannen, maar ben niet van plan iets vast te leggen. Gewoon lekker op de bonnefooi!

Dit wordt overigens mijn eerste backpackreis.

Hoop van jullie te horen!

Liefs,
Marijke

Hoi Marijke,

Ik ben vanaf 5 november t/m 14 januari in ZOA, en ook een keer in Thailand. Ik heb nog geen precieze planning en wil voornamelijk daar kijken wat ik allemaal ga doen. Dus misschien dat we contact kunnen houden en wie weet ons in Thailand een keertje treffen?

Groetjes,
Jennifer

Hoi Marijke,

Wij gaan 22 oktober tot 4 dec. Mocht je een gedeelte mee willen reizen dan kan dat altijd. Ik en mijn reisgenoot blijven waarschijnlijk ook niet heel de reis samen. Mijn planning ziet er als volgt uit.

Dinsdag 22 okt. Vertrek vanuit amsterdam.
Woensdag 23 okt aankomst in Bangkok
Vrijdag 25 okt Vertrek naar Avuthaya (Ruïnes kijken)
Zondag 27 nov Vertrek naar Kampaeng Phet (Lang San National Park)
Dinsdag 29 okt Vertrek naar Chiang mai
Zaterdag 2 nov Aankomst in Chiang Rai (Mekong River. Hier ga ik ook de grens over na Laos en vietnam)
Splitsing Wijnand en ik.
Woensdag 6 nov Aankomst in Hua Hin (Windsurf gebied)
Zaterdag 9 nov Vertrek naar Phucket (eiland hoppen. Ko Phi Phi . etc …)
Vrijdag 15 nov vertrek naar Ko Pha-Ngan ( voor de Full moon party op 17 nov)
Maandag 18 nov vertrek naar Ko Sumui (Strand hangen)
Zaterdag 23 nov vertrek naar Ko Tao (strand hangen en duiken)
Donderdag 28 nov Vertrek naar Nam Tok (Watervallen bekijken en Nam Tok eten)
Zondag 1 Dec Vertrek naar Bangkok
Woensdag 4 dec vertrek terug naar Amsterdam

Dus de eerste 2 weken ga ik samen. Daarna splitsen wij hoogst waarschijnlijk.
Laat het maar weten als je een gedeelte mee wil.

Groetjes Boy

Hey Boy en Jeniffer,

Lijkt me leuk om contact te houden! Jennifer, kan je misschien je email adres naar me toe sturen in een privébericht?

Groeties Marijke

Hoi allemaal, vanaf 6 november vlieg ook ik naar Bangkok. Heb nog totaal geen plan gemaakt, wil alleen heel graag wat eilanden bezoeken en naar een full moon party. Verder moet ik 30 december weer mijn vliegtuig in Bangkok halen om naar Australië te vliegen. Het lijkt mij leuk om contact met jullie te hebben. :slight_smile: Groetjes, Eva

Heey,

Ik ben van 12 december tot de 19e in de buurt van bangkok. Mocht een van jullie daar dan ook in de buurt zijn kunnen we misschien een stukje samen doen? Ik ben.nu een half jaar door azië aan het backpacken en zit verder nergens aan vast.

Groetjes Wendy (23)

Via Wereldwijzer app