Backpacken Thailand 31juli-6sept 2012

Hoi Ik ben Christianne, woon in Noord-Holland en ben 32 jaar.
Het word de eerste keer dat ik (alleen) ga backpacken en zou het leuk vinden een reisgenootje te vinden voor een deel van de reis of gewoon om een keer wat leuks mee te ondernemen.

>>> Ik vertrek op 31 juli met EVA Airline naar Bangkok en ga dan Thailand verkennen. Ik heb geen vaststaand plan, alleen een paar dingen die ik écht wil doen. Op 6 sept vlieg ik (helaas) weer terug.

Ik wil graag mijn duikbrevet halen om de onderwaterwereld daar te zien, maar wil ook wat van de cultuur&natuur zien. Wil ook lekker genieten van de zon op een van de prachtige eilanden. Verder vind ik het leuk om een keer op stap/half moon of full moon party te gaan en lekker te genieten van het eten.

Zit jij toevallig ook in deze periode in Thailand en lijkt het je leuk om samen wat te ondernemen, laat dan een berichtje achter!

Groetjes,
:zon02:Christianne:zon02:

Hoi Christianne,
ik ben vanaf 26 juli in Bangkok…ben daar al vaak geweest en kan je iig dáár een beetje rondleiden als je dat leuk lijkt. Je ontmoet daar ook al snel mensen om verder mee rond te reizen.
Doei, Frans.

hoi hoi

als je wilt kan ik je ook met een ervaren en gedipl. engels sprekende thaise gids in contact brengen.
deze mensen kun je een maand huren en zij weten alles over thailand en de prijzen daar lachen wij om.
het grote voordeel is hij brengt je overal naar toe wat je aangeeft te willen zien.
ik ben zelf ook zo begonnen en het is mij prima bevalle en heb veel lol gehad en erg veel gezien , omdat zij het " echte" thailand kennen.
en dan kun je het net zo duur maken als je wilt.

laat me maar horen wat je ervan vind

je kunt mij ook bereiken op dickyderuyter@hotmail.com

Hoi Frans,
Heb je een tip voor een leuk hotel ofzo om de eerste paar dagen in Bangkok mee te beginnen? Ik wil graag de eerste paar nachten vanuit NL boeken. Hoe ben jij daar te bereiken? Heb jij een Thaise simkaart gekocht daar? Hoop vragen hè… Lijkt me leuk om wat af te spreken!
Groetjes, Christianne

====

Hoi Dicky,
Ik weet niet of ik de hele tijd een thai om mee heen wil hebben :wink:
Maar altijd handig om achter de hand te hebben, dus krijg graag meer info van je :smiley:
Groetjes, Christianne

hoi Christianne

dat hoeft ook niet .
Je huurt ze in ,en dan spreek je vantevore alles af.
Bv wanneer je hem nodig hebt en wanneer hij vrij af is om het zomaar te noemen.
Als je wilt kun je ook via skype of facebook al van te voren spreken met elkaar,om te kijken of je er een goed gevoel bij dat persoon hebt.
en heb je hem onverwachts toch nodig dan bel je ze gewoon en ze komen weer.
Zij hebben een andere instelling dan wij wat dat aangaat.
Ze proberen echt alles om het naar je zin te maken.
En je kan nartuurlijk ook een aantal dagen zelfstandig reizen en een aantal dagen met de gids, dan weet je zeker dat je alles gezien hebt.

gr. dick

Ps heel veel plezier in thai, het zal je goed bevallen

1 like

Hotels…ligt er volledig aan wat je kwijt wil zijn en hoeveel luxe je wilt…je kunt voor tov NL voor veel lagere prijzen best wel wat luxe krijgen…maar voor vanaf ongeveer E25 per nacht heb je ook gewoon een net, schoon, simpel hotel. In jou geval is het misschien handig op Khao San Road te overnachten, sinds daar alle backpackets zitten en je ongetwijfeld mensen tegenkomt met wie je verder kunt reizen…D&D is daar wel een leuk hotel. Als je echt niét alleen maar tussen de backpackers wil zitten, moet je ergens anders naar toe gaan: langs Sukhumvit Road zitten veel hotels, en je zit dan dicht bij de Skytrain, wat wel handig kan zijn.
Ik koop bij aankomst weer een Thaise Simkaart,…krijg je op het vliegveld bij aankomst. Maar ik lees mijn mail erg regelmatig als je me prive wil bereiken: Frans_267@hotmail.com