Hallo allemaal
Tijdje terug besloten om te stoppen met mijn opleiding, geen zin en motivatie meer. Even zitten twijfelen welke wel geschikt was, maar was allemaal niks. maandje later hoorde ik dat de zoon van een kennis naar australie is vertrokken en een farmstay heeft overgenomen (WWOOF), zometeen meer daarover. ik was gelijk verkocht en heb besloten te gaan sparen en zodoende wil ik Sept/Okt vertrekken
Misschien leuk om mezelf even voor te stellen,
Ik ben Kees en ben 18 jaar, ben het gehaaste en gestresste gedoe in nederland zat. Ben sociaal, maak makkelijk contact en hou van gezelligheid, wat betreft reizen kan het mij niet gek genoeg, ben overal voor te porren en hou ervan als dingen niet gaan zoals het hoort. Ben 1,95 lang en zie er verzorgd uit.
De plannen zijn als volgt:
In Sept/Okt vlieg ik van amsterdam naar brisbane. vanuit daar een stukje met de trein om vervolgens opgehaald te worden vanaf het station, dan 2 maandjes op de farmstay van een kennis werken tegen kost en inwoning, en ff rustig alles regelen (bankzaken etc) dan 9 maandjes overal en nergens werken/feesten/leuke dingen doen e.d. en de laatste maand naar thailand voor vakantie.
Nou ben ik opzoek naar iemand (M/V) die ook dezelfde plannen heeft en ook op zoek is naar een reismaatje, ben je niet ouder als 25, en heb je zin om met mij een leuk jaar tegemoet te gaan voeg me dan ff toe op facebook op laat een bericht hieronder achter.
Groett