3e planning vertrek aug-sep naar OZ; reisgenootje gezocht!

Hallowa,

Dit is alweer mijn derde planning/ bericht! Mss dat deze planning iemand aanspreekt om een deel mee te reizen (of mss wel langer).

Ik wil rond augustus / september vertrekken naar OZ. Waarschijnlijk met een groepsreis vanuit backpackers.nl (hiermee ben je de eerste dagen onder de pannen). Je komt dan aan in Sydney…

…vervolgens wil ik met een binnenlandse vlucht naar Cairns vliegen om vervolgens weer af te zakken naar naar Sydney om hier nieuwjaar te vieren. Dit moet schijnbaar echt fantastisch zijn.
Waarom vliegen naar Cairns? Omdat in deze periode het weer daar het beste is en het neemt erna wat meer af.

…Na het nieuwe jaar wil ik doortrekken naar de steden Melbourne, Adeliade, etc. om in februari naar NZ te vliegen voor een maand en daar rond te trekken. Februari schijnt de mooiste maand hier te zijn…

…maand later terug naar OZ; in Melbourne of Adeliade…Wil ik doortrekken, of met een tour ofzo, naar Alice Springs. -> Vervolgens Darwin. Na Darwin richting het oosten om zo uit te komen in Perth. En vervolgens…terug naar waar het leuk was?

(…Misschien nog op te terugweg naar Azië?)

Ik wil ongeveer een jaar gaan reizen! Ook wil ik daar gaan werken.

Hoe? met openbaar vervoer (mss het eerste gedeelte) of auto kopen (mss tweede gedeelte), maar dit vult zich wel in.

Iemand interesse?
Ik ben trouwens Jeroen, 25 jaar (dan 26 jaar) en ik ben een gezellige, enthousiaste brabander uit de buurt van Eindhoven.

Ik hoor het graag.

Groeten Jeroen
www.jhuman.hyves.nl
[EMAIL=“jeroenhunnekens@live.nl”]jeroenhunnekens@live.nl

Jeroen dit spreekt mij erg aan, ik heb namelijk ongeveer dezelfde plannen.
ricardodomburg@hotmail.com is mijn msn, misschien is dat wat makkelijker met praten.

Later!

Ongeveer wat ik ook van plan ben. Ik voeg je toe.

Hoi Jeroen,

Ik vertrek zelf op 31 aug richting Cairns om dan ook rond nieuwjaar in Sydney te zijn. En vandaar dan weer richting Melbourne…

Interesse om onze plannen eens naast elkaar te leggen? [EMAIL=“sofie.australia@gmail.com”]sofie.australia@gmail.com

groetjes

Sofie, 27j, Antwerpen

klinkt interessant allemaal. allemaal toegevoegd toch?

Hai Jeroen,

Ik wil zelf eind september die kant op. Je hebt een leuk plan. Zaterdag a.s. ga ik naar de bijeenkomst van Australian Backpackers. Ik heb in 2006 een halfjaar door Zuid-Oost Azie gereisd en heb weer de kriebels. Australie lijkt me geweldig. Ik ben op zoek naar avontuur, gezelligheid en gewoon genieten. Ik ben 25 (net geworden) en kom uit Noord-Holland. Je kan me toevoegen op travelchick.hyves.nl , dan houden we even contact. Zo lijkt het me ook wel gaaf om een camper te huren/kopen en dan zelf lekker cruisen.

Groetjes Sanne

Ik ga dit weekend ook naar de meeting.
Jeroen ben jij al naar die meeting van backpackers.nl geweest?

Groetjes

Jep ben er de vorige keer geweest. is zeker de moeite waard. Je kunt daar een hoop vragen stellen, dus bereid goed voor.

succes daaro

heej,

hoe was de meeting geweest?

Hey!

Ik kon door familieomstandigheden niet naar de meeting. Maar ik heb al afgesproken voor volgende keer. heb jij al geboekt trouwens?

Groetjes

neej ik heb nog niet geboekt, maar dat ga ik waarschijnlijk volgende week doen…de jumbo midden september van Backpackers.nl

afgelopen week geboekt voor de jumbo…ik ga dus in totaal met zo’n 100 nederlanders en belgen de eerste 5 dagen doorbrengen in Sydney.

vervolgplan:…doorvliegen naar Cairns en dan weer afzakken…:wereld:met wie…nog niet bekend

Hey! Ik vlieg 4 aug met backpackers.nl naar sydney. 12 aug naar Alice springs, 18 aug naar Darwin en 19 aug naar cairns. Daarna weer terug naar Sydney en laten we alles open… Lijkt me leuk een reisgenootje tegen te komen!
Btw, Vanja, 28, Leeuwarden :slight_smile:

heej hier een algemene vraag voor ervaren, of goed geïnformeerde, (toekomstige) backpackers:

zou je kunnen zeggen dat een maand Azië :chin: als extra stop-over aan het einde van de rit, wat mss zo’n 200 à 300 euro extra kost (??) + dagelijkse kosten: hostel, eten, etc, etc…net zoveel kost - of misschien wel minder - als een extra maand in Australië? Ik heb namelijk wel eens ergens gelezen dat Azië, als je er bent , echt super goedkoop is…vandaar die vergelijking.

opzich toch wel grappig…een extra stempel in je paspoort :wereld:

Ik hoor het graag…

grtz