Ik zal mijzelf even voorstellen, mijn naam is Bibian, ik ben 26 jaar en ik wil graag rond de kerstvakantie drie weken backpacken. Ik ben eerder al naar Australië en Nieuw-Zeeland geweest, maar wil nu graag een ander continent zien! Vriendinnen van mij hebben geen geld, houden niet van reizen of hebben al een vriend, vandaar dat ik op zoek ben naar een reisgenoot
. Ik sta open voor allerlei landen, zo lijken landen als; Cambodja, Vietnam, Java en Borneo in Azië me erg mooi, maar ook landen in Midden-Amerika of Afrika lijken mij prachtig. Ik zou mezelf omschrijven als enthousiast, gezellig, spontaan, gek, ondernemend en sportief. Ik hou van cultuur, natuur, wandelen en veel zien, maar ook zeker relaxen aan het strand, surfen en een feestje pakken vind ik tof. Ik zoek iemand die hier soortgelijk in staat. Ik kan één week voor of één week na de kerstvakantie vrij nemen en in totaal dus drie weken op pad. Niks staat vast en ik sta open voor alles!
Lijkt het je wat, stuur dan een berichtje! ![]()
Aloha Bibian,
Zojuist zag ik je berichtje voorbij komen.
Zelf had ik het idee om met de kerstdagen op vakantie te gaan.
Ik denk dat het me leuk zou lijken om je reisgenoot te zijn, maar dat zouden we nog verder uit kunnen zoeken;)…
(…en wie weet heb je al wel een reisgenoot gevonden).
Wat ik leuk vind om te lezen is dat ik veel interesses van je deel.
Ik vind het geweldig om te ontdekken en dat is voor mij reizen.
Verder surf ik ook, hou van drukte en ondernemen en de rust zo nu en dan.
Op het moment ben ik aan het werken en wilde ik gewoon alvast op je berichtje reageren.
Maar ik zal er later nog op terug komen en dan wat concreter;)…
Fijne dag verder!
Groetjes Willeke
Hoi Bibi,
Ik ben Sally komt uit Kameroen en ik ga naar Kameroen in Januari is dat wat voor jou?
Groetjes
Sally
Hi Bibi,
Ik heb je een privé berichtje gestuurd:)
groetjes Anne