Hey medereizigers! :wereld:
Ik wil omstreeks oktober 2010 vertrekken naar australie (wellicht met de australienbackpackersjumbo) en ben benieuwd of er meer mensen zijn die met deze gedachten spelen en/of met me mee willen gaan.
Mijn plan is globaal: in oktober voor een maand naar australie, november en december naar nieuw-zeeland en daarna wellicht bijv. nog naar de filipijnen.
Wil in deze tijd in ieder geval veel zien en doen. Wwoofen onderweg of bijvoorbeeld werken in een hostel lijkt me helemaal geweldig (overigens is werken geen noodzaak).
Backpacken staat gelijk aan vrijheid, dus meer dan een globale planning is denk ik niet nodig (of verstandig). Wel is dit op basis van klimaat en prijs een goed uitgangspunt.
Ben van plan om mijn (leuke) baan op te zeggen en kan dus net zolang blijven als ik wil (van 3 maand tot 1 jaar). Verder ben ik avontuurlijk, relaxt, makkelijk in de omgang en hou erg van humor.
Heb je ongeveer dezelfde plannen (en instelling) dan hoor ik graag van je! (ook tips en ideeen zijn uiteraard welkom)
Groeten,
Eric