Backpacken eind 2010 begin 2011 Australie/NZ/Zuid Oost Azie min. 6 maanden!

Halloo mensen,

Eerst even voorstellen: Kevin Huisman, 23 jaar ben sportief ingesteld, vind het heerlijk om nieuwe culturen en landen te ontdekken en hou zeker van een drankje en feestje!

Ben nu fulltime aan het werk om alles bij elkaar te sparen en wil eind dit jaar, of als het niet anders kan qua geld begin volgend jaar, gaan backpacken in Australie, New Zeeland en Azie. Thailand heeft mijn voorkeur…
Ik heb wel beetje een plan maar ben flexibel genoeg om daar van af te wijken. Heb wat rondgekeken en een groepsreis met bijvoorbeeld Australian backpackers lijkt met wel leuk en makkelijk voor de eerste paar dagen. Maar als iemand een beter plan heeft hoor ik het graag! Ook wil ik een working holiday visum aan gaan vragen. Dus zijn er mensen met dezelfde ideeen, laat van je horen!!!

Heej Kevin,

ik ben Anne, 19 jaar en volgend jaar januari 20. Ben nu bezig met mijn rijbewijs en met werken. Dit zowel voor het geld als voor werkervaring op te doen. Mijn plannen zijn om ongeveer in januari 2011 richting nieuw-zeeland en Australie te trekken. Hierna wil ik graag door naar Zuid-Afrika. Mijn plannen zijn dus iets anders dan die van jou, maar komen wel een beetje overeen. Mijn plannen zijn om in Nieuw-Zeeland te starten, dit is me aangeraden via een reisbureau. i.v.m het weer en om daarna door te trekken naar Australie. Ik wil ik zo’n 4 maanden over doen. Maar ik kan switchen. Ik vroeg me af of dit wellicht een beetje met jou reisplannen overheen komt aangezien ik het wel handig vind om met iemand samen te reizen.

Laat maar wat van je horen,

Groetjes Anne

Heej Anne leuk dat je reageert!

Je plannen kommen idd aardig overeen, ben wel nieuwschierig hoe je het allemaal wil gaan doen. Hoe je wil gaan rondreizen (auto,bus?) of je eventueel ook wilt werken enz. Ik ben zelf een beetje van het idee afgestapt om met een organisatie te gaan, maar dat moet ik allemaal nog even uitzoeken haha. Voeg me anders toe op msn [EMAIL=“kevin.huisman@home.nl”]kevin.huisman@home.nl en dan praten we snel een keer verder!

Oke, ik zal je toevoegen. Ik wil alleen in Zuid-Afrika reizen met een organisatie, voor de veiligheid. Ook wil ik hier liever op een vaste plek blijven en meedoen aan projecten maar hier wil jij niet naartoe dus dat maakt niet uit. Ik ben nu bezig om met autorijbewijs te halen dus ik zou het liefst per auto gaan. Je schijnt deze vrij goedkoop te kunnen huren in Nieuw-zeeland en Australië. Maar verder ben ik vrij flexibel. Een keer de bus, vliegtuig, trein enz. vind ik allemaal prima. Graag zou ik willen regelen om in nieuw-zeeland, waar ik 1 maand wil verblijven een autotrip te doen. Dit is natuurlijk leuker met een klein groepje. Deze hoeft niet vast te zijn want stel dat het niet goed klikt moeten we wel weer ieder onze eigen weg kunnen gaan. Wat zijn jouw ideeën van vervoersmiddelen? en hoe zie jij je reis een beetje voor je? Ik zal binnenkort even op msn komen. Mijn msnnaam is anne_chanell@hotmail.com

groetjes! Anne

oo ja! en backpacken door Australië lijkt me ook wel wat, dus we kunnen ook kleine stukken lopen, fietsen enz.