Iemand ervaring met Backpacken en deze tas?
http://carldenig.nl/eagle-creek/14434-eagle-creek-ac-wheeled-conv-28-1000000226812.html
Ik ga 5 maanden naar Zuid oost Azie en ben erg benieuwd naar de meningen over deze tas.
Iemand ervaring met Backpacken en deze tas?
http://carldenig.nl/eagle-creek/14434-eagle-creek-ac-wheeled-conv-28-1000000226812.html
Ik ga 5 maanden naar Zuid oost Azie en ben erg benieuwd naar de meningen over deze tas.
Lijkt me prima voor rondreizen met bussen en naar stadjes en dorpjes, maar niet als je een jungle trekking wilt doen met al je bagage. Maar misschien ben je dat ook niet van plan. Eventueel kun je trekkings ook doen met een kleinere rugtas, desnoods koop je daar een goedkoop geval, of je gebruikt de tas die je ook als dagtas en handbagage gebruikt naast de backpack.
Voor normaal reizen zonder trekkings en zonder al teveel uren lopend zoeken naar hotels, zou deze tas best kunnen denk ik.
Hij lijkt wel erg groot, hoeveel liter is hij? Probeer het onder de 15 kilo te houden (voor Zuidoost-Azië moet 50 liter ruim voldoende zijn).
P.S. Dan alleen nog even je username aanpassen naar ‘Wheeltracks’ ![]()
haha… Footprints with Wheels ![]()
Ik wil in bv. Chiang Mai wel jungletrekkings gaan doen maar denk dat ik dan in principe gewoon een dagrugzak meeneem :)…
Volgens mij moet dat wel lukken. En die enkele keer adt ik dan lang moet zoeken naar een hostel moet ik hem maar even op mn rug dragen als het echt niet anders kan ;)…
De tas is 60 liter… hoeft natuurlijk niet helemaal vol
prima denk ik dus!
pfff vind het maar lastig dit soort dingen (ben een weegschaal en kiezen is niet bepaald mn sterkste punt)
Hahaha nou succes met kiezen!
Zeker niet vol stoppen want in Azië is veel leuke kleding spotgoedkoop te koop, ook speciaal voor westerlingen allemaal leuke t-shirts, broeken, adidas (nep) vestjes etc. Beetje oppassen met de nep merkkleding natuurlijk bij terugkomst…
En wat veel mensen ook laten doen is nette pakken of jurkjes op maat laten fabriceren, in Thailand stikt het van de goedkope kledingmakers.
Uiteraard handiger om dit pas op het eind te doen want anders loop je de hele tijd met zo’n extra zak waarin het mooi ongekreukt moet blijven.