Backpacken in Tanzania?

idd Cecilia, sluit me helemaal aan bij je!

Als jullie nog meer info willen over de maatschappij waar je goedkoop kan reizen en zeer betrouwbaar; mail mij!

Jullie eigen maatschappij dus! :wink:

Idd, maar mag hier geen reclame maken :slight_smile:

Zo heb ik het ook gedaan. Kom net terug van een zes weken lange rugzak reis…

Ik heb zelf 3 maanden gebackpacked door Tanzania en Kenia en ik vond het heel fijn of een gepland begin te hebben en van daar uit door de reizen. eerste week heb ik overleg gehad met Makasa Tanzanian Safari’s en zij hebben mij een paar hotels aangeraden. was daar heel tevreden over. na een week heb ik mijn eigen plan getrokken. een ervaring om nooit te vergeten!

Hallo Manon. Twee jaar geleden hebben we in Nederland een route uitgestippeld en zijn vervolgens met de rugzak naar Tanzania gegaan. Thuis hebben we ajabu-adventures de logistiek laten regelen (behalve de vlucht met KLM) en alles was piekfijn in orde. Dit jaar doen we het weer en weer met Ajabu Adventures. Een kleine plaatselijke organisatie uit Arusha die bestuurd wordt door Judith en Gertjan Stegeman. Zeer aanbevelenswaardig.

Hej,

Interessante info!
In november ga ik met twee vrienden naar Tanzania. Nu zouden we ook graag enkele dagen verblijven in Zanzibar. Heeft iemand ervaring hoe we dit het best regelen met vluchten?

Groetjes,
Herlinde (België)

Voor zover ik weet zijn er vluchten van Kilimanjaro naar Zanzibar. Precision Air deed dat althans vroeger, ik weet niet hoe het nu zit.
Je zou ook een veerboot van Dar Es Salaam naar Stone Town op Zanzibar kunnen nemen (ongeveer US$35-40 enkele reis).

1 like

verkeerde reply