Backpacken Down Under

Hallo Beste Mensen :stuck_out_tongue: ,

Ik zal maar meteen vertellen wat mijn plannen zijn.

Begin 2005 (januari/februari) wil ik voor een half jaar door Australie en Nieuw-Zeeland gaan backpacken.
Om dan toch rond te komen, natuurlijk gaan werken voor onderdak en eten, en misschien wel voor geld.

Een voorbeeld hoe mijn reisje eruit zou komen te zien:
De vlucht vanuit Nederland richting Australie, en dan landen in Melbourne, via de oost-kust (Canberra, Sydney, Newcastle, Brisbane) naar Cairns. Op wat voor een manier dan ook. Eigenlijk kun je niet echt plannen, want je weet nooit van te voren hoe alles gaat lopen. Het is een uitdaging en die wil ik heel graag aangaan, wie wil er met mij die uitdaging aangaan?

En dan bijvoorbeeld als we in Cairns zijn, en we gaan weer verder, het vliegtuig pakken vanuit Cairns richting Alice Springs, en dan naar Adelaide.
Het is allemaal maar een gedachte wat ik heb, mocht er iemand een andere uitdagende ideeen hebben, give it to me!

Na deze plannen zou ik graag naar Nieuw-Zeeland willen gaan, want ja, je bent nu toch in het zuiden, kun je net zo goed NZ meepakken, en er van profiteren.
Maar de plannen wat in Nieuw-Zeeland te doen heb ik niet echt, maar dat moet je dan eigenlijk ook gewoon op je af laten komen, maar toch met een idee waar naartoe gaan, wat gaan doen etc.

Het zou wel sjiek zijn, om van Noord naar het Zuiden te reizen, maar dat is weer een zorg voor later,

want zou het wel fijn vinden om een reisgenoot te vinden, die dezelfde, of ongeveer dezelfde gedachte heeft als mij!

Je kunt hier reageren, of me mailen (kupke22@hotmail.com).
En dan kunnen we onze ideeen/gedachtes/plannen samen gooien, en zien wat eruit komt.

Groetjes,

Stefan :smiley: