Backpacken door Azië vanaf januari 2014

Hi allemaal,

Ik heb een paar maanden geleden al zo’n soortgelijk berichtje gepost, maar dat was eigenlijk nog veel te vroeg. In mei heb ik m’n vwo-diploma gehaald en ik ga eind augustus eerst 4 maanden naar Italië. Daarna ga ik door naar Azië om daar te gaan backpacken totdat m’n geld op is. Ik heb al enig wat ervaring met reizen (zoals; wereldreis toen ik 9 was) en dat is ook waar mijn hart ligt.

Ik ben al best vaak naar Thailand geweest dus daar wil ik het liefst niet al te lang blijven, maar ik vind het wel een mooi begin en ik wil zeker naar de Full Moon Party! Voor de rest staan deze landen op m’n lijstje:

• Vietnam
  • Laos
  • Cambodja
  • China
  • Singapore
  • Filipijnen

Ik wil veel mooie dingen zien, maar af en toe relaxen op het strand of uitgaan lijkt me ook leuk. Couchsurfen is ook wel iets wat ik graag wil proberen.

Ga je rond die tijd ook richting Azië dan kunnen we misschien een tijd samen reizen. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt! (Ik zoek het liefst iemand rond mijn eigen leeftijd.)

Liefs,
Charlotte

Hey,
Hoe oud ben je? ik ben 24 (in oktober 25 jaar)
Ik ga zelf 7 januari via Hongkong (daar 2 dagen) naar Bangkok. Ik wil naar thailand, laos, cambodja, vietnam, myanmar, maleisie, singapore, indonesie en daarna door naar australie.

Eventueel kunnen we een deel samen reizen?? afhankelijk van hoe je wilt reizen en in welk tijdsbestek.

Ik hoor het wel,

Groetjes Brenda

Hee ik ben 18 jaar.
Ja lijkt me gezellig! Ik heb niet een vast plan nog en ook nog geen exacte data vaststaan.

Hey,
Gezellig, ik heb lichtelijk plannen en wil azie in ongeveer 5 maanden doen, heb al wel datums vast staan namelijk.
Misschien kunnen we het er op facebook keer over hebben wat verwachtingen en dergelijke zijn en of het gaat werken samen te reizen. Jij bent nu in italie toch?

Hey Charlotte!
Ik ga volgende week voor 5 maand stage lopen in Jakarta en ben op 10 januari klaar. 16 februari heb ik mijn vliegticket pas terug geboekt, dus tussen die tijd heb ik nog een maand de tijd om lekker rond te reizen. Ik ben 19 jaar en heb verder nog geen reiservaring, dus ik zal het erg fijn vinden om met iemand mee te reizen.
Ik zie dat we verder wel dezelfde interesses hebben! Ik was alleen van plan om mijn reis in Bali te beginnen (helaas zie ik dat niet op je lijstje staan) en was van plan om vanuit daar te kijken waar de reis verder naar toe gaat. Als ik 16 februari maar weer terug ben in Jakarta. Hoe denk je hier over? :slight_smile:

Groetjes Felonie