Backpacken door Azië vanaf 2 januari

Hallo,

Ik ben Jeremy & ik ben tijdelijk gestopt met mijn studie en begin in september weer. De uitgelegen kans om mijn droom te verwezelijken dus. Vanaf 2 januari 2018 wil ik vertrekken naar Azië. Ik wil hier gaan backpacken en tussendoor misschien wat gaan werken. Ik wil beginnen in Sri Lanka of Thailand en vanaf daar verder kijken waar ik heen ga. Er staat nog niets vast dus alles is nog mogelijk. Ik vind het zelf wel leuk om eerst naar een land te gaan waar het op dat moment warm is met weinig regen dagen.

Ik ben opzoek naar een leuk reisgenootje (geslacht maakt niet uit) die het leuk lijkt om samen met mij dit avontuur wil aan gaan. Ik ben zelf nog nooit buiten europa geweest.

Zelf vind ik het leuk om veel dingen te ondernemen en zien. Ik hou erg van natuur & wildlife maar ook van strand en op zn tijd een feestje. Ik ben zelf best wel een rustig persoon. Ik heb mijn open water duikbrevet en wil hier nog in verder gaan. Ik ben 24 jaar oud en ben van plan om een half jaartje weg te gaan.

Lijkt het je wat dan kan je me altijd een pm berichtje sturen hier op wereldwijzer!