Backpacken begin januari 2009

:NETHERLANnaar :AUSTRALIA
hey mensen!!!
***ik ben van plan om in januari 2009 voor een jaar naar down under te gaan gaan er nog meer mensen rond die tijd ***
***of hebben julli tips over van alles en nog wat dan hoor ik het graag!!! ***
***of gaan je zelf ook in die tijd laat t dan weten is altijd gezellig als je iemand kent dan ben je nie helemaal alleen daaro ***
***alleen ik ben wel van plan om waarschijnlijk via www.backpackers.nl een groepsvluht te boeken want dan krijg je hulp en dan ben je een paar dagen nie helemaal alleen … want dan word je ook opgevangen met de mensen waar je mee vloog die ook het startpakket erbij hebben ***
***maar laar maar weten als je me wat te vertellen heb of als je ervaring heb met backpackers.nl dat hoor ik graag van andere ***
groetjes Tamara:dag:

Hey Tamara!!!

wil ook in januari gaan!!! ga voor de derde keer en kan dr geen genoeg van krijgen!!! Ga nu via great barrier reef, cairns, darwin, alice springs naar Melbourne, en iedereen die mee wil reizen is natuurlijk van harte welkom!!! Heb nog geen ticket…jij wel…kun je nog iets aanbevelen…heeft backbapcker.nl geen infodagen???

Groetjes

Linda

Aloha !!

Ik ben zelf ook van plan om in Januari naar Australie te vertrekken.
Je kan voor Januari niet meer via www.backpackers.nl boeken omdat deze vluchten maar 1x per jaar gaan. Wel kan je kijken op www.travelactive.nl
daar bieden ze ongeveer hetzelfde starterpakket aan. Heb je al enig idee welk deel van Australie je wil gaan zien ? (oostkust of westkust) mijn e-mail is [EMAIL=“nvugteveen@msn.com”]nvugteveen@msn.com voeg me anders even toe dan kunnen we misschien wat ideeen e.d. uitwisselen. Ik ben trouwens Niels en ben 21.

Ciao !!

Hoi hoi!

Ik ben Anne en ik ben ook van plan naar Australië te gaan, zelf kwam ik op deze site:
http://www.backpackers.nl/ozreizenwerken/index.html
Is een heel handige site waar ze ook reizen regelen met retour + starterspakketen.
Ik ga zelf een maand of 2/3 en heb al n oproep geplaatst vlak onder dit onderwerp. Ben ook op zoek naar een reisgenootje!

Groetjes, Anne
AnneS1990@gmail.com