Hallo allemaal,
Ik ben Annemarieke, 28 jaar en heb van 14 juli tot 10 augustus 2014 vakantie. Nu wil ik graag voor het eerst in mijn leven gaan backpacken. Het liefst wil ik naar Azië.
Echt concrete plannen heb ik nog niet dus deze zijn altijd welkom :).
Ik weet dat het erg kort dag is, maar waar een wil is is een weg.
Heb jij ook zin in een avontuur en ben je spontaan, makkelijk in de omgang en gezellig? Neem dan contact met me op ![]()
Hoi Annemarieke,
Ik had op een ander forum ook al gereageerd op je oproepje, maar voor de zekerheid hier nog een keer.
Ik ben 28 jaar en je oproepje spreekt me zeker aan. De data die je aangeeft komen voor mij ook goed uit.
Als het je wat lijkt kunnen we misschien mailen?
Hallo Annemarieke,
Ik ben vanaf 19 juli in Hanoi met nog iemand anders die ik via dit forum heb gevonden. Misschien leuk om een stukje aan te sluiten?
Groetjes Kim
Via Wereldwijzer app
Hoi Salie ik ga vanaf 19juli 3 weken rondreizen door India, misschien zouden we samen kunnen reizen?
natuurlijk wil je meer weten stuur gerust een mail: robbert_1990_ver@hotmail.com
gr robbert
Ik zou graag met je in contact willen komen om de mogelijkheden te kunnen bespreken. Je kunt me mailen naar calma_89@hotmail.nl en wie weet :dag:
Beste Sniper,
ik ga reizen vanaf 19 juli 3 weken door India misschien vind je het leuk om samen te reizen.
Wat zijn jou plannen tot noch toe.
je kan mij altijd ook mailen robbert_1990_ver@hotmail.com
gr robbert
Hoi Anne Marieke,
Heb je inmiddels al een planning?
Ik vlieg namelijk 14 juli naar Kuala Lumpur en 25 juli vlieg ik van Singapore naar Jakarta. Dan wil ik Java, Bali en Lombok doen want ik vlieg vanaf Bali op 21 augustus weer naar Amsterdam.
Een reisgenootje voor deze reis of voor een gedeelte van de reis lijkt me erg leuk.
Ik hem 23 jaar en bijna afgestudeerd maatschappelijk werk. Mocht je toevallig ook die kant van Azië op gaan, laat het me dan weten.
Groetjes!
Via Wereldwijzer app