Ik ben Sara, 22 jaar en afkomstig uit belgië (west- vlaanderen). Ik Ben al een hele tijd bezig met het realiseren van mijn droom om naar Australie te trekken. Hiervoor ben ik op zoek naar nog wat happy 2Oers die dit avontuur misschien samen met mij willen aangaan. Het liefst zou ik met meisjes gaan maar jongens ter aanvulling lijken me ook wel leuk. Ik ben van plan om eind april, begin mei te vertrekken en te landen in brisbane om daarna de koraalriffen,… te ontdekken. Ik wil plezier en werk combineren om zo low budget mogelijk te kunnen reizen om zo lang mogelijjk te kunnen blijven. Een zeer strikte planning wil ik niet echt opmaken. Ik wil me laten leiden door mijn gevoel en het leven daar. zijn er nog mensen die dit zien zitten? let me know!
Ik had je berichtje gelezen op één van de forums. Jij bent van plan te vertrekken naar Australië. Super! Ik ben dat ook van plan, wel pas in oktober. Misschien kunnen we daar dan wel eens afspreken? Op dit ogenblik vertrek ik nog alleen, kan altijd verandering in komen. Jouw manier van reizen is wat ik ook wil doen. Wens je alvast veel plezier!
Leuk je te horen… voor het moment vertrek ik ook alleen zu, tenzij ik nog homiez vind om mee te reizen… moeten we zeker es doen he, afspreken. ik neem mijn vliegtuig naar brisbane maar verder heb ik nog nx vast gelegd, deels om ev beslissingen met medereizigers nog te kunnen bespreken. Alvast mercietjz en je mag me altijd mailen of toevoegen op fb.
Super…, gaan we zeker is doen dan. Heb jij gewoon voor jezelf beslist dan vertrek ik en ik vlieg naar daar…Echt leuk.
Zou ik ook moeten doen, maar stel het momenteel nog beetje uit, beetje uit onzekerheid denk ik.
Als je daar bent, moet je me maar wat leuke plaatsen en verhalen vertellen.
Ik denk dat je al tussen men facebook zit, weet het niet zeker.
Ja, heb idd gewoon beslist, dan vertrek ik. Eerst had ik ook wat onzekerheden maar had de indruk dat het zo bleef duren… Dus heb ik gewoon beslist dan vertrek ik! Anders blijf ek aanmodderen! En per slot van rekening is niemand nog nooit dood gegaan van wat risico en onzekerheden. De sprong in het onbekende geeft me wel een kick hopelijk tot dan!
grtz
Goej plan, moet ik onthouden. Mag ik nu nog is iets vragen.
Heb jij je ticket geboekt bij een reisbureau of via een organisatie die voor backpackers zijn?
Mag ik ook zo nieuwsgierig zijn te vragen hoeveel jij betaald hebt daaraan?
En hoelang moet je wachten op je visum?
hehe, tuuuurlijk magj da almaal vragen!
ik heb mijn ticket gwoon geboekt via cheaptickets (de site) dus geen organisatie of reisbureau. en mijn ticket koste 780 euro, wel enkele reis he. Mijn visum kan ik nog niet aanvragen omdatk eerst om een nieuw paspoort moet dus dat kan ek niet zeggen, wel dat het 399euro kost volgens de site. nog vragen? just ask it! ;p
hey ladies, ik vertrek rond mei/juni naar australie om er te werken en reizen ben zelf ook van belgie, dichtbij hasselt (limburg). ben van plan er tot februari 2014 te blijven. Ik ga via de organisatie jobstop. Dus wie weet kunnen we samen wel iets gaan doen. Ik kom aan in Sydney, en dan zie ik wel. Ik ga toch alleen dus hoop bij deze wat reisgenoten te vinden
Als je interesse hebt laat maar iets weten, kijk er alvast naar uit…
Ik ben zelf eind juli/begin augustus in Melbourne en wil vanuit daar naar Sydney en daarna zie ik het wel. Misschien kunnen we een gedeelte samen doen, als je toevallig in die periode in de buurt bent! Hoor het graag.