Backpack kopen

Hallo,

De planning is om volgend jaar te gaan backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland. Mijn vraag is zijn er nog mensen met tips voor het kopen van een backpack- tas. Ik ben niet al te groot, 159 en heb een tenger postuur… wat voor inhoud kan ik het beste kopen?

Groetjes, Laura

Een tas moet passen.
Ga even naar een outdoor shop: Bever bijv.
Zij kunnen je goed adviseren. Voor de prijs van een backpack mag dat overigens ook wel.

Kijk hier ook eens:
http://www.verrerondreizen.com/outdorado.php

Helemaal mee eens hoor.Een Backpack kost een hoop geld en dan moet je wel heel zeker weten dat hij bij je past. Ik heb de mijne na 16 jaar ook vervangen en ondanks dat een zeer goedkope aantrekkelijk lijkt toch maar weer voor een iets duurdere gegaan En ik kan je vertellen ik heb er zeer zeker geen spijt van gehad. Let er ook op dat mocht je hangslotjes kopen voor je tas dat deze open kunnen worden gemaakt door de douane. Als ze dit niet kunnen met de lopers knippen ze deze zonder pardon stuk. Dat is natuurlijk jammer want ook deze geven ze niet gratis weg bij de outdoor shops :wink:
Alvast heel veel plezier met de voorbereiding van je reis :chin:

Neem inderdaad je tijd voor het kiezen van een pack.

Heb zojuist mijn eerste backpack aangeschaft: een Vaude Accept (55+10 L). Tot nu toe erg tevreden mee (ze hebben ook een speciaal damesmodel) en was zeer betaalbaar.

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal eens bij een outshop gaan kijken en informeren. Idd belangrijk in 1x een goede te halen en dan liever iets meer betalen. Heb zelf al zo’n kleintje van Vaude en die bevalt ook prima als dagtas.