Backpack tas

Eind juni ga ik een maand in Thailand rondtrekken.

Ik heb echter een backpacktas nodig, en in NL vind ik ze duur.

Kan ik in Bangkok ook goede backpacktassen kopen, net zoals in NL?
En zijn deze dan ook een stuk goedkoper?

Gr. Henk

ja

je kan hem misschien ook via internet kopen, denk aan Amerika met de lage dollar. hoe ga je anders met je spullen naar Thailand? Ik zit zelf ook naar een backpack te kijken voor onze reis en bepaalde soorten zijn op verschillende sites echt veel goedkoper.

heeft er iemand nog tips voor een goede backpack? Ik heb er 1 gezien van Gelert http://www.gelert.com/Products/Travel_Zone_70_Litre_Travel_Bag.aspx. is deze een beetje goed? Wij gaan namelijk ook een trekking doen en dan nemen we alleen een dagrugzak mee. Bij deze backpack zit die er in principe al bij en hij lijkt me wel handig. of is hij te overdreven?

grote nadeel vind ik van backpack op internet kopen is dat je geen idee hebt van het draagcomfort… ik heb vele rugzakken gepast en de rugzak gekocht die het lekkerste zat en niet meteen rugklachten veroorzaakt etc… met backpacken moet je regelmatig even lopen met je rugzak op en dan scheelt het een heel eind dat de rugzak lekker zit…

ja dat is ook wel zo… maar misschien kan je eerst de backpack ergens in een winkel passen en informatie inwinnen, en als je dan weet welke je wilt deze op het internet opzoeken en kijken of hij daar goedkoper is… dat is natuurlijk wel een optie.
Ik ga nog maar wat winkels afstruimen, en hopelijk vindt ik een goede en mooie voor mijn reis.
bedankt voor de reactie!

Oke Bedankt voor jullie reactie allemaal!

Ik denk dat ik of in Bangkok voor een tas ga kijken, of dat ik bijvoorbeeld een eigen merk tas bij Perry Sport ga halen. Ik hoorde via via dat deze ook wel goed zijn.
Via internet in Amerika kopen lijkt mij geen optie. Dan ben je ca. even duur uit ben ik bang… Behoorlijk wat verzendkosten nl.
Op marktplaats staat trouwens ook weinig te koop.

Bedankt

hoi
mijn tas is ook veelste duur uitgevallen maar ben achteraf nog steeds blij dat ik hem gekocht heb.
je kan een tas niets alleen om mooiigheid of kwaliteit uitzoeken erg belangrijk is dus ook hoe hij zit zoals al eerder is gezegt. Ik had al 5 tassen gepast van de prijsklasse 100 - 150 euro en deze die ik nou heb zat gewoon 10 keer beter (239 euro)
en als het goed is gaat zon tas ook erg lang mee dus als ik mag aanraden, ga gewoon naar een goede winkel (perry is natuurlijk ook goed) en laat je goed adviseren en pas verschillende tassen…(misschien zit die goedkopere tas bij jou wel beter, maar probeer echt een paar tassen) je zal merken dat er erg veel verschil in kan zitten.
succes ermee
groetjes lotte
ps denk erom dat je rug erg belangrijk is en je praktisch met alles je rug moet gebruiken en zodra je klachten krijgt kan het erg lang duren voor het weer over is… en rug kan je niet even uitschakelen zoals een arm in het gips zetten!

je kunt beter ietsie meer uitgeven aan een goede tas die lang meegaat dan een goedkope die na 2 jaar gaat scheuren!
perry sport veel keuzes…ik geloof al vanaf 50E

Ik heb mijn backpack uitgezocht op www.rugzakwinkel.nl, prima service had 'm de volgende dag al in huis. Hij was volgens mij 69,- dus een hele leuke prijs en hij zit heeeerrrlijk! :stuck_out_tongue: