Hallo ik ga woensdag voor 10 weken naar Thailand en buurlanden. Ik moet nog een grote rugzak kopen … Een vriend van me zegt dat ze in Bangkok veel goedkoper zijn . Wie weet of je in Bangkok goedkope en ook goede (erg belangerijk) backpacks kunt kopen ? en heeft iemand tips waar ik die kan vinden, anders koop ik m hier .
hi sander als ik jou was zou ik in thailand een backpack kopen in bangkok of chiangmai veel goedkoper ff zoeken maar dan vindt je hem zelf wel en vooral goed afdingen veel geluk en have fun (maar dat gaat wel lukken denk ik) groetjes miagi
ja, zijn in grote getalen te koop in Bangkok. heb vnl. Lowe Alpine gezien en dacht ik ook Deuter. Lowe Alpine is sowieso een goed merk. bespaart je een hoop geld! weet alleen niet of ze zo sterk zijn als die in NL verkocht worden omdat ze wellicht namaak zijn maar dat zal wel meevallen denk ik.
Hoe breng je de rest van je bagage naar Thailand als je niet veel mee neemt is het kopen van een rugzak in Thailand wel interesant .![]()
en verder een fijne tijd toegewenst
Als ik 10 weken met een rugzak zou moeten zeulen, dan moet die rugzak goed zijn.
Heb zelf eens een “namaak” Eastpack in turkije gekocht en daarvan waren heel snel de plastic onderdelen stuk en dat is heel lastig als je dan nog 9 weken moet. Ik zou echt niet op 50 euro kijken als ik 10 weken lang met iets zou moeten rondlopen wat me niet beviel.
Hetzelfde geld voor schoeisel alles is overal te koop maar kwaliteit heeft een prijs.
Heb zelf 9 jaar geleden een Karrimor gekocht en die is nu nog geweldig.
Hier een link met hoe je een rugzak moet “aantrekken”
check de youtube links.
Als je er toch voor kiest om in bangkok te kopen kan je volgens mij het beste naar Kao San Road gaan. Dat is Backpackers paradise in bangkok
Hoi bedankt voor jullie reacties !! ik ga vast inpakken in een andere tas en koop er toch maar daar een. Hier kosten ze zon 150 euro …dan neem ik de gok maar .
merci ! groetjes sander
@Sander82
Mag ik even opmerken, je hebt gelijk ivm met de prijzen van een rugzak, het is gegarandeerd goedkoper. Nu stel ik me de vraag, is het de zelfde kwaliteit als in Nederland/Belgie.
Ga je in Thailand naar een gerenomeerd sportshop voor een zak van een eender welk gekende naam, betaal je de zelfde prijs als bij ons.
Koop je diezelfde tas op een markt of langs de straat betaal je duidelijk minder en dan heeft iedereen gelijk.
Maar ik ben bijna zeker, zoals ik reeds de thaise ken, is dit artikel bijna zeker copy, en dan ben je bij de neus genomen voor de moeite en heb je slecht kwaliteit.
It’s your choise and money. :wereld:
Als je een beetje goed zoekt, marktplaats.nl // perrysport enzo
kom je vast wel onder dat bedrag uit,
ik heb een Wilderbeast tas en voelt super stevig aan en zit lekker (het is een 50 liter tas) koste iets van 69 euro…
heb hem 1 keer helemaal volgegooit met kleding en naar Amsterdag ermee gegaan en lekker rondgelopen daar…
geen problemen gehad…
ik ga dan wel “maar” voor 1 maand weg… maar ik denk wel als je een tas zou nemen van Wilderbeast (huismerk perry sport) en er goed mee omgaat niet volop overal neergooit dus dat het best te doen is…
Greets
Fer