Backpack Januari/Februari 2011 5-6maanden

Hallo,

Mijn naam is Jan 23 jaar afgestudeerd in Gent nu werkende (sparende) en heb al even plannen om gedurende 5-6 maanden rond te trekken in Australie en Nieuw Zeeland. Het zou leuk om hier enkele medereizigers voor te vinden die dit ook wel zien zitten . Vindt ‘raar’ om mijzelf hier sociaal te gaan noemen en leuk en …denk dat iedereen hier wel sociaal is dusss moesten er geinterreseerde zijn shoot

Groeten
Jan

Hoi Jan,
Vind het raar dat ik hier op deze site zit, en zelf ookwel een reismaatje zoek. Ookal ben ik totaal een groentje op dat vlak. Mijn naam is Sabine en woon in Kasterlee (België) en vertrek 25/1/2011 naar Christchurch tot 15/2/2011. Dat is wel geen 5-6 maanden maar als je mss in die periode in Christchurch bent kunnen we mss samen wat gaan verkennen?? Mijn nicht woont in Christchurch maar ga op mijn eentje (normaal) toch wat rondtrekken. Laat me maar iets weten als je het zou zien zitten .

Groetjes Sabine

Hey Sabine,

Idd ik zocht ook een reismaatje maar jammer genoeg zijn mijn plannen ondertussen al gewijzigd :-/…Had heel graag meegegaan …Ik zal zeker en vast volgend jaar nog naar NZ en Australie gaan najaar waarschijnlijk ik zal je iets laten weten moest je nog eens willen terugkeren…

Zou zeggen geniet van je reis!! en nog ja dank je voor je reactie

Groeten
Jan

Mercikes om te reageren Jan, ik zou zeggen zeker gaan in het najaar dan . En ik zal je laten weten hoe het geweest is als ik terug ben .

Groetjes Sabine