Backbacken Midden Amerika

Hallo allemaal!

Ik ga vanaf begin april backpacken door Midden Amerika met als startpunt Mexico City. De bedoeling is om uiteindelijk naar Costa Rica te reizen. Zijn er nog mensen met tips, leuke plekjes en route-ideeen? Ga jij toevallig ook die kant op? Let me know, alle leuke plannen zijn welkom!

Groetjes!!!

Goed plan! Gewoon rugzak mee en je ziet wat de volgende dag je brengt :slight_smile:
Als je in Guatemala bent en je hebt ideeen of hulp nodig, laat maar iets weten.

Groetjes

Zeer goed idee!
Ook in Midden Amerika zak u in contact komen met de natuur nl het regenwoud;
Voor vele tips die u zeker van nut zullen zijn in die jungle, lees aandachtig mijn site: http://bloggen.be/erico
Veel reisgenot
Eric

Hoi, ik ben van plan om in augustus naar Guatamala te gaan en om ook in Mexico rond te gaan reizen. Ik ga zelf eerst twee weken spaanse les volgen en daarna nog even rondreizen. Helaas bezit ik niet over al te veel tijd! Ik vind het leuk om mensen te onmoeten om eventueel mee rond te gaan reizen.

Hee Raquel,
ik vertrek 26 maart naar Mexico city met als doel in ieder egval Costa Rica te bereiken, want daarvandaan vlieg ik half juni terug. Ik doe eerst 3 weken een vrijwilligersproject in het Zuiden van Mexico en daarna wil ik dus verder naar het zuiden te reizen.Misschien komen we elkaar wel tegen.
Zijn er mensen die dat al eerder hebben gedaan en mij kunnen vertellen hoe ze het hebben gedaan qua mobiele telefoon en geld??
Groetjes Anna

Hallo!! Ik vlieg begin april naar Guatemala. Ik blijf dan de eerste maand/1,5 maand in Antigua en ben dan van plan om door Mexico te reizen. Wie weet kom ik jullie nog ergens tegen onderweg :)! 2 jaar geleden ben ik van Guatemala naar Panama en verder naar Zuid Amerika gereisd, dus als jullie verder nog vragen hebben kunnen jullie me altijd mailen!
Groetjes Maudi

Mobiele telefoon werkt waarschijnlijk wel in Mexico, niet in andere landen. Een idee is een tri-band toestel kopen in Nederland en in de desbetreffende landen een sim-kaartje kopen en bij verlaten van het land het kaartje weggooien of weggeven. Hier in Antigua kan ik je helpen aan een sim-kaartje voor je telefoon, kost 10 euro en er zit beltegoed op zodat je direct kan bellen met Nederland.

Geld meenemen…liefst in de vorm van een gewone pinpas (werkt op verbazend veel plekken) en een creditcard voor de zekerheid. Neem zeker niet teveel cash mee tijdens je reis.

Groeten,
Igor