Hoi, Ik wil in de winter van 2004/2005 voor ruim 2 maanden naar midden amerika. Wie heeft ervaring met het kopen van een auto in Mexico en die in een ander land (Panama of Costa Rica) verkopen. Ik zou graag met 3 nieuwe vrienden in contact willen komen om deze reis te maken. Voordat we vertrekken wil ik wel even kijken of het klikt. Wie heeft daar ervaring mee? Wie heeft er tips en een gelijkwaardige reis gemaakt. Zijn de landen wel veilig genoeg om als groepje Nederlanders door heen te reizen?? Nou ja een paar vragen. Ben benieuwd naar je reactie.
Je kunt mij mailen op adres cecile_amerika@yahoo.com
groet Cecile :rolleyes:
Hallo Cecile,
Ik heb daar zelf geen ervaring mee, en kan je dan helaas ook niet helpen. Wel vind ik het een heel leuk plan! Ik ga alleen in februari / maart 2004 al richting Guatemala. Ben benieuwd of er nog meer mensen rond die tijd die kant op gaan!
Ook ben ik (net als jij) benieuwd naar mensen die ervaring hebben met een doorreis van Guatemala naar Costa Rica. Ik zou graag deze reis willen maken. Heb jij al intressante reacties gehad?
mijn laatste vraag: Zijn er mensen die rond april/ mei (wil eerst cusrsus Spaans volgen en vrijwillegerswerk doen) ook van Guatemala naar Costa Rica willen reizen?
Ik hoor het graag!
Groetjes Inge (inge_op_reis@hotmail.com)
Originally posted by cecile@19-09-2003, 00:55:20
** Hoi, Ik wil in de winter van 2004/2005 voor ruim 2 maanden naar midden amerika. Wie heeft ervaring met het kopen van een auto in Mexico en die in een ander land (Panama of Costa Rica) verkopen. Ik zou graag met 3 nieuwe vrienden in contact willen komen om deze reis te maken. Voordat we vertrekken wil ik wel even kijken of het klikt. Wie heeft daar ervaring mee? Wie heeft er tips en een gelijkwaardige reis gemaakt. Zijn de landen wel veilig genoeg om als groepje Nederlanders door heen te reizen?? Nou ja een paar vragen. Ben benieuwd naar je reactie.
Je kunt mij mailen op adres cecile_amerika@yahoo.com
groet Cecile :rolleyes: **
Hai Cecile.