(origineel bericht op be-more.nl)
Back home
Lieve allemaal,
Even een korte update.
Gister zijn we na lange tijd eindelijk aangekomen… Omdat we op de eerste, van de drie vluchten, al vertraging hadden misten we de aansluiting in Cairo. Pfff… slecht begin. Er was gelukkig al wel meteen een omboeking gedaan en dus vlogen we over Addis Ababa (Ethiopie) naar Jo’burg en Durban. Nog een heel gedoe in Cairo omdat we onze paspoorten af moesten geven en ze maar niet terug kregen, maar toch gelukt. Uiteindelijk dus na 5 uur vertraging aangekomen… Eindelijk op Zuid Afrikaanse bodem ![]()
Gister de eerste nacht in een heel relaxed backpackers verbleven (Australische tijden herleven :-)) en vandaag dan eindelijk naar Palm Tree naar de kids!!
Ik kon niet wachten, vond het erg spannend… Peter kwam ons om 12u op halen, na een korte rit kwamen we aan… Het is fantastisch om de kids en Ros weer te zien en gewoon fijn om hier weer te zijn en rond te mogen lopen de komende 2 mnd. Ik geniet er weer volop van! Het huis is erg mooi geworden en vooral GROOT! Het komt niet goed over op de foto’s die ik tot nu toe heb gezien, maar het is echt prachtig!! Het is ook erg gezellig met de andere 4 vrijwilligers, vanavond al lekker bij M&B gegeten. Dus de komende tijd zit ik weer helemaal op mn plek hier!!
Ik ga nu richting bed, ben moe van de 2e dag in Afrika, met toch weer veel nieuwe indrukken. Verdere updates volgen… Voor nu weltrusten! Xx