Hallo,
Ik ben opzoek geweest naar een backpack, mijn huidige backpack is versleten en ik heb besloten om er niet nogeens 6 maanden mee te gaan reizen.
Nu kwam ik terug bij deze:
Het lijkt me een makkelijke tas. Een extra opberg zak (ipv 1 grote plunje zak) en je kunt er zowel van boven/onder als in de lengte bij. Tevens bezit de tas 77 liter en biedt goede comfort.
Iemand ervaring met deze tas of andere tips?
Vaude heeft een zeer vergelijkbaar model, zit ook meteen een regenhoes in. Ik heb 'm hier staan (65+5+5 geloof ik), pas 1 keer mee gereisd, maar bevalt goed!
Ziet er goed uit. Zelf ben ik fan van een flight pack omdat je daarbij de draagbanden weg kunt ritsen zodat niet stuk gaan in het vliegtuig. Het andere voordeel, je opent hem als koffer, heeft deze ook met die extra rits.
Ik zou zeggen: op naar een winkel om te passen 
Mijn vriendin heeft een vergelijkbaar model van Active Leisure. Ze zijn handig, maar met niet complete vulling doet 'ie wat slap aan. Ik gebruik persoonlijk liever een backpack met twee vakken (1/3 + 2/3) met een mof die je goed kunt aansluiten op de vulling.
Ben ook een voorstander van de flightbag, welke in vuile buscompartimenten ook goed van pas komen 
al gepast, maar ik wil niet over 1 dag ijs…haha.
Bedankt voor de reactie tot nu toe.