Hallo!
Ik ben Jolanda, al talloze malen in Turkije geweest en helemaal verliefd!
Sinds december heb ik een zoontje en dit jaar gaan we met zijn drietjes naar Marmaris (eerste keer Turkije en vliegen voor mijn vriend!).
Vorig jaar heb ik al een hotel uitgezocht dat ook goed geschikt is voor kleintjes en dat vlakbij de Migros zit, lekker makkelijk! Ik wilde er eigenlijk een appartement boeken, maar die zag ik in geen enkele gids meer aangeboden dus is het een gewone hotelkamer geworden.
Erg lastig want na die boeking bleek mijn zoontje diverse voedselallergieën te hebben. Koemelk, kippenei, soja en pinda zijn uit den boze. Groentes en fruit moeten we heel voorzichtig uitproberen en bijv. banaan gaat ook niet. Hij krijgt er enorme eczeem van. Ik kook dus het liefste zelf maar dat gaat helaas niet. Speciale melk en pap nemen we mee. Fruit prak ik zelf wel met een vork, ik weet dat ik wel het nodige qua fruit kan vinden. Potjes ben ik hier heel voorzichtig gaan uitproberen. Ik heb Olvarit (Nutricia) gemaild en zij leveren niets aan Turkije. Ergens op internet vond ik dat de potjes in Turkije van Hero komen. Hero Nederland vermoedt dat dit van Hero Spanje komt maar details kunnen ze niet geven.
Weet iemand wat voor merk potjes er verkocht worden? Of woont er misschien iemand in Marmaris die voor mij zou willen kijken of er ook voeding is (desnoods de allereerste hapjes) zonder koemelk, kippenei, soja en pinda? En zitten er ongeveer dezelfde groenten in als hier? Hij kan goed tegen peen, bloemkool, witlof, courgette, boontjes, broccoli en aardappel.
Het zou me ontzettend helpen, want anders moet ik toch maar potjes van hier meenemen maar dat wordt wel erg sjouwen!
Alvast heel erg bedankt,
selamlar, Jolanda