Hallo,
Wij verhuizen in Januari naar Indonesie en hebben nog een baby.
Weet iemand of wij babymelk kunnen kopen in Indonesie?
Wij gebruiken nu NAN PRO 1 van NESTLE en hebben al ééns gezien op de website van NESTLE indonesie,maar kunnen geen babymelk vinden.
Ook geen andere babymelk,er staan maar produkten op voor baby’s vanaf 6 maand.
Weet iemand hier meer over laat het ons dan alstublieft weten.
hallo, weet je al waar jullie juist naar toe trekken ? wij waren in Bali toen men vrouwtje (indonesische) zwanger was en daar kon je in de Carrefour alle europese producten vinden zoals Nestlé, (onze dochter is nu 17 maanden en vanaf begin okt zijn we er terug, indien jullie naar Jakarta zouden reizen, men vrouw heeft er een dochter van 19jaar die zou het voor jou kunnen navragen, laat maar horen, groetjes …
Wij verhuizen naar :wereld:Bima op het eiland Sumbawa,maar gaan wel via Bali en zullen dan ook éérst gaan shoppen in de carefour of makro.
Alvast bedankt voor het aanbod en een goede reis en verblijf.:zon02:
tnx, ook voor jullie het beste, wij verblijven vaak in ons huisje in jimbaran, 200m voorbij de Mc do, op het kruispunt naar nusa dua… welkom ! laat maar weten als jullie in de buurt zijn, kunnen de kindjes wat spelen ! :vak02::zon02:
:zon02:alvast bedankt voor de uitnodiging,als we tijd hebben komen we even langs. Wij hebben 2 kindjes een jongetje van 4 j. en een meisje van een maand oud.
Mischien tot later en de groetjes:dag:
Onze vrouwelijke staf heeft op 4 mei een kindje gekregen en ik weet dat zij buiten de borstvoeding ook nog speciale melk gaf.
Je koopt dat in poedervorm en het is zelfs in het kleine plaatsje Kalibaru, waar wij wonen, te krijgen.
Heb je interesse dan kan ik haar wel de naam vragen van de poeder.
In ieder geval heel veel succes straks in Indonesië en mocht je besluiten om richting Oost-Java te komen dan zijn jullie van harte welkom in ons Guesthouse Rumah Senang. Kijk eens op de site www.rumahsenang.com daar staat ook het telefeboonnummer van onze staf zodat je ze eventueel ook kunt bellen. Onze staf spreekt goed Engels.
Pieter
Dit topic gaat over babymelk en niet over huisjes.
Het gaat nog steeds over huissies
Ik heb net bericht ontvangen van mijn staf. De melk (poeder) die verkrijgbaar is: lactogen 2
Pieter